REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(Lidla Polska)

Sieć Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową swojej oferty owoców i warzyw z Ryneczku Lidla. W spotach występują dostawcy tych produktów do sklepów. Operator poprzez pryzmat producentów podkreśla polskie pochodzenie oraz wysoką jakość oferowanych produktów.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Lidl nazywa swoich polskich dostawców „bohaterami smaku, którzy swoją ciężką pracą, pasją i zaangażowaniem sprawiają, że do konsumentów trafiają wyjątkowo smaczne, zdrowe oraz świeże owoce i warzywa.”

Według przedstawicieli sieci koncept Ryneczku Lidla jest szczególnie istotny dla firmy obszar biznesu. W sklepach sieci można znaleźć ok. 100 różnych rodzajów warzyw i owoców. Lidl konsekwentnie podkreśla, że „owoce, warzywa i żywność przetworzona z Lidla przewyższają standardy europejskie.”

Lidl zaznacza także, iż „naturalne uwarunkowania klimatyczne, a z tym związana również sezonowość, z którą mamy do czynienia nie tylko w Polsce, sprawiają, że asortyment Ryneczku Lidla cały czas się zmienia dostarczając klientom charakterystyczne dla danej pory roku produkty. To co jest istotne dla sieci to przede wszystkim jakość produktów, ale również ich pochodzenie. Zawsze gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą Lidl stawia na polskie warzywa i owoce.”

Ceniąc sobie współpracę z polskimi dostawcami, Lidl postanowił przedstawić swoich bohaterów i tym samym uświadamiać klientów na temat pochodzenia owoców i warzyw. Wszystko to w ramach ogólnopolskiej kampanii, w której właśnie oni grają główną rolę, opowiadając swoją historię i zapraszając do swoich gospodarstw.

BIO Farma Świętokrzyska z Ćmielowa

Farma Świętokrzyska to nowa wizja rolnictwa. Właściciel farmy – Łukasz Gębka wraz z żoną wierzą, że poprzez codzienne wybory żywieniowe można zmieniać świat – własny, bliskich, lokalnych społeczności. Jako weganie marzyli aby jeść to co sami wyhodują. Z tych marzeń powstało ich bio gospodarstwo, które jest czymś więcej niż produkcją bio (eko) owoców i warzyw. Proces hodowli odbywa się bez sztucznych nawozów i pestycydów, a najwięcej czasu zajmuje… ręczne pielenie. - Z Lidlem systematycznie wzrastamy: rok do roku  zwiększamy areał, poziom sprzedaży, zwiększyliśmy także zatrudnienie o 38 proc. – komentuje właściciel farmy, Łukasz Gębka.

Nowalijka z Piotrkowa Trybunalskiego

To nowoczesne gospodarstwo prowadzone przez Państwa Renatę i Piotra Wychowałków. To właśnie tutaj po raz pierwszy w Polsce rozpoczęto produkcję metodą hydroponiczną – co pozwala hodować sałatę przez cały rok, od samego nasionka bez pestycydów. Gospodarstwo posiada także najnowocześniejszą linię do produkcji sałat gotowych do spożycia.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Heniek 3 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Tak to ten , udaje biznesmena , a słoma z butów wystaje . Traktuje ludzi jak warzywa . Ten cichowlas zatrudnia 50 osób "legalnie" niech powie ile osób zatrudnia nielegalnie . Teraz obiecuje , że pokryje koszty leczenia tej ukrainki , więc nagle ją zna . Inspekcja pracy miała by tam co robić !

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~opil 2 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Ten ze zdjęcia Cichowlas, to pracodawca co wywiózł Ukrainkę na przystanek i pozostawił. Ukrainka wcześniej u niego w pracy dostała zawału.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ostrożny klient 1 6 miesięcy temuocena: 100% 

    Wolałbym żeby Lidl ZAWSZE umieszczał na opakowaniu pełne dane PRODUCENTA TOWARU a nie enigmatyczną informację Lidl Polska, Tarnowo Podgórne.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony