REKLAMASUPPORT MEDIA - EUROCASH - Baner główny (maj -czerwiec )

(Lidla Polska)

Tak jak sieć Biedronka, władze firmy Lidl przygotowały się na zmiany związane z ograniczeniem handlu w niedziele, które obowiązuje od marca br.. Oprócz mocnej kampanii promocyjnej sieć przedłuża w piątki i soboty godziny otwarcia sklepów i pracuje nad obsługą klienta.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

Jak podkreśla detalista, sklepy Lidl są przygotowane na wzmożony ruch w dniach poprzedzających niedziele wolne od handlu. W 2017 r. sieć zakończyła modernizację wszystkich obiektów, których jest obecnie ok 630. Szerokie alejki sklepowe, ergonomiczne wnętrza, prezentacja produktów dostosowana do potrzeb klientów, liczne miejsca parkingowe – wszystko to dla komfortu dokonywania zakupów w sklepach Lidl.

Aby zapewnić klientom wystarczającą dostępność do sklepów Lidl, firma zdecydowała się wydłużyć godziny ich otwarcia: w piątki i soboty są one czynne do godz. 22. Z kolei w poniedziałki jak i w kolejne dni robocze sklepy są czynne od godziny 7 rano.

- Wierzymy, że komfort pracy ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia naszych zespołów. Model organizacji pracy firmy Lidl Polska pozwala pracownikom sklepów na rozpoczynanie poniedziałkowej zmiany nie wcześniej niż o  godz. 5.00 rano podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Firma podkreśla, że chociaż branża retail charakteryzuje się dużą zmiennością i elastycznością, zakaz handlu w niedziele to jedna z większych zmian ostatnich lat na polskim rynku. Wskazuje jednocześnie że sklepy i pracownicy sieci są doskonale przygotowani do nowych wyzwań. Przedstawiciele Lidl Polska, że ich zdaniem w obecnej sytuacji najważniejsza jest elastyczność. Firma od wielu lat operuje na polskim rynku, dostosowując się do bieżących warunków ekonomicznych. I tym razem nie było inaczej.

W piątki i soboty klientów do sklepów sieci mają przyciągnąć potężne akcje promocyjne. Jak podkreślają przedstawiciele sieci „oferty promocyjne to silny punkt strategii Lidl Polska – w ostatnim roku firma znacznie zwiększyła ich ilość.”

Sieć każdego tygodnia przygotowuje liczne promocje produktów spożywczych oraz przemysłowych, a oferta komunikowana jest w gazetce poniedziałkowej (niebieskiej), czwartkowej (żółtej) oraz w tygodniowym katalogu z artykułami przemysłowymi.

Od marca, odpowiadając na oczekiwania klientów firma Lidl Polska przygotowała nowy format promocji. „Tanie Soboty w Lidlu“ – tak od tej pory nazywa się sobota pełna okazji.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony