REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

Sieć Lidl Polska zdecydowała się obniżyć ceny świeżego mięsa do -33 proc., na dobre. Obniżka dotyczy produktów marki własnej Rzeźnik, obejmującej kilkadziesiąt świeżych wyrobów mięsnych.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

(mat. prasowe)

Sieć podkreśla, że 100 proc. świeżego mięsa, oferowanego w dyskontach Lidl pod marką Rzeźnik, pochodzi od polskich producentów.

„Obniżając ceny świeżego mięsa sieć Lidl Polska chce odpowiedzieć na aktualne potrzeby konsumentów, ale także odwrócić trend zamrażania świeżych produktów, który stał się widoczny na początku marca. Walory smakowe świeżych produktów nie podlegają wątpliwości, a regularne dostawy zawsze gwarantują dostępność świeżego mięsa w sklepach.” – zapewnia sieć.

W roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl, wyeksportowanych za pośrednictwem firmy przez 241 polskich dostawców do 25 europejskich krajów, wyniosła 3,1 mld zł, co czyni sieć największym eksporterem polskich produktów rolno-spożywczych. Spośród 25 zagranicznych rynków, największa współpraca eksportowa za pośrednictwem sieci Lidl odbywała się z Litwą, Słowacją, Czechami, Rumunią i Węgrami, a najbardziej istotne produkty w eksporcie stanowiły polskie wędliny, świeże mięso, sery i pieczywo.

– Regularna, codzienna sprzedaż do sklepów sieci Lidl pozwala nam gwarantować wysoką jakość produktów, stabilną współpracę z ponad setką polskich, rodzinnych gospodarstw rolnych oraz wieloma krajowymi dostawcami. Niewątpliwie największą zaletą Lidla jest bardzo silne wspieranie rozwoju producentów krajowych, w tym naszej firmy Indrol, na rynkach krajów Europy. Dzięki temu staliśmy się jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących mięso z indyka w Polsce i Europie – komentuje Paweł Waligórski, właściciel polskiej firmy Indrol, dla której Lidl Polska jest głównym partnerem biznesowym.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony