REKLAMATORK - Baner główny

Niemiecki dyskonter rozpoczął w Portugalii pilotaż gry My Lidl Shop. To aplikacja rodzinna, która pozwala dzieciom bawić się w prowadzenie własnego sklepu. Jest to projekt podobny do wprowadzonej kilka miesięcy temu aplikacji "Moje małe Tesco".

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna "My Lidl Shop" (mat. prasowe)

Aplikacja dostępna jest na urządzenia działające w systemach iOS oraz Android. Gra polega na zabawie w prowadzenie własnego sklepu. Jej celem jest dostarczenie rozrywki i treści edukacyjnych rodzinom dokonującym zakupów w sklepach Lidla, ale aplikacja pozwala także połączyć rzeczywistość wirtualną z fizycznym sklepem.

Gra "Mój Sklep Lidla" (My Lidl Shop) jest testowana w Portugalii, a docelowo będzie to międzynarodowy projekt, wprowadzany stopniowo na kolejne rynki.

Gra ma trzy fazy, a zadaniem graczy jest przekształcenie małego sklepiku lokalnego w duży supermarket. Wymaga to wydajnego zarządzania zasobami i zapewnienia maksymalnej satysfakcji klientom. Trzeba przeprowadzić takie działania jak zakup wózków sklepowych, budowa parkingu czy zatrudnienie pracowników. Operacje finansowane są za pomocą wirtualnych pieniędzy, które "zarabia się" poprzez skanowanie kodów kreskowych na produktach z oferty sklepu Lidl.

Gracz musi zadbać o zaopatrzenie w produkty świeże, zatowarowanie półek, a jednocześnie przestrzegać lidlowskiej maksymy "najwyższa jakość w najlepszej cenie".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"