19 kwietnia 2018
Włoska firma Inalca Food & Beverage złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad firmą dystrybucyjną Mille Sapori...
Unilever, brytyjsko-holenderski gigant działający na rynku dóbr konsumpcyjnych podał wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał br.
17 kwietnia 2018
16 kwietnia 2018
Prawidłowe przygotowanie regału z produktami dla psów to nie lada wyzwanie. Warto jednak je podjąć, ponieważ ten asortyment należy do najszybciej rozwijających się...
13 kwietnia 2018
10 kwietnia 2018
5 kwietnia 2018
Studenci z Opola i Wrocławia stworzyli aplikację na smartfony Niedzielne Zakupy, która pozwala na odnalezienie najbliższego otwartego sklepu.
18 kwietnia 2018
Amerykańska sieć supermarketów Walmart deklaruje, że drony są w stanie w jeden dzień wykonać w magazynie, którą kontroler towaru wykonuje w miesiąc. Bezzałogowce...
Kilka miesięcy po wprowadzeniu podatku minimalnego na rynku nieruchomości komercyjnych trwają dyskusje na temat interpretacji ustawy. W analizie „Commercial Real Estate Tax...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
nowe technologie i aplikacje dla handlu
7 marca 2017, 11:32
wiadomoscihandlowe.pl
Niemiecki dyskonter rozpoczął w Portugalii pilotaż gry My Lidl Shop. To aplikacja rodzinna, która pozwala dzieciom bawić się w prowadzenie własnego sklepu. Jest to projekt podobny do wprowadzonej kilka miesięcy temu aplikacji "Moje małe Tesco".
Aplikacja mobilna "My Lidl Shop" (mat. prasowe)
Aplikacja dostępna jest na urządzenia działające w systemach iOS oraz Android. Gra polega na zabawie w prowadzenie własnego sklepu. Jej celem jest dostarczenie rozrywki i treści edukacyjnych rodzinom dokonującym zakupów w sklepach Lidla, ale aplikacja pozwala także połączyć rzeczywistość wirtualną z fizycznym sklepem.
Gra "Mój Sklep Lidla" (My Lidl Shop) jest testowana w Portugalii, a docelowo będzie to międzynarodowy projekt, wprowadzany stopniowo na kolejne rynki.
Gra ma trzy fazy, a zadaniem graczy jest przekształcenie małego sklepiku lokalnego w duży supermarket. Wymaga to wydajnego zarządzania zasobami i zapewnienia maksymalnej satysfakcji klientom. Trzeba przeprowadzić takie działania jak zakup wózków sklepowych, budowa parkingu czy zatrudnienie pracowników. Operacje finansowane są za pomocą wirtualnych pieniędzy, które "zarabia się" poprzez skanowanie kodów kreskowych na produktach z oferty sklepu Lidl.
Gracz musi zadbać o zaopatrzenie w produkty świeże, zatowarowanie półek, a jednocześnie przestrzegać lidlowskiej maksymy "najwyższa jakość w najlepszej cenie".
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w marcu 2018 roku w wybranych
Lidl i Blix porozumiały się w zakresie zwiększenia zasięgu dotarcia do konsumentów
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 16
29 marca 2018
zdjęć: 7
27 marca 2018
zdjęć: 20
20 marca 2018
zdjęć: 36
zdjęć: 6
12 kwietnia 2018
11 kwietnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.