REKLAMAKongres Rynku FMCG 2019 - Baner Główny (maj 2019)
Lidl w pofabrycznym budynku w Łodzi, ul. Pomorska

Lidl w pofabrycznym budynku w Łodzi, ul. Pomorska (fot. Konrad Kaszuba)

Hiszpański oddział Lidla oferuje już możliwość zakupu świeżej żywności online, ale dotychczas usługa była oparta wyłącznie o placówki sieci w centrum Madrytu. Obecnie detalista rozszerzy zasięg dostaw na inne miasta Hiszpanii, w których działa operator Lola Market – informuje serwis Fresh Plaza.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Lidl nawiązał współpracę z hiszpańską platformą e-grocery Lola Market, specjalizującą się w obsłudze zamówień świeżej żywności online. Niemiecki dyskonter chce podtrzymać swoją reputację miejsca najkorzystniejszych zakupów, dlatego w odróżnieniu od innych sieci stacjonarnych, współpracujących z Lola Market, będzie oferował świeże produkty spożywcze online w takich samych cenach, jakie obowiązują w placówkach sieci. Dotyczyć to będzie także oferty promocyjnej – relacjonuje Fresh Plaza.

W ramach usługi klienci mogą zamówić dostawę tego samego dnia, ekspresową dostawę w godzinę lub wyznaczyć preferowaną porę dostawy. Koszt dostawy jest stały, bez względu na wartość koszyka zakupowego. W ramach promocji sieć proponuje 10 euro rabatu na pierwszy zakup.

Źródło: freshplaza.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony