REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Lidl testowała w pojedynczych sklepach w Polsce udoskonalony, bardziej przyjazny dla klienta koncept sprzedaży cukierków na wagę o nazwie "Złap słodki luz". Firma poinformowała jednak portal wiadomoscihandlowe.pl, że rozwiązanie nie zostanie wdrożone na szerszą skalę.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Biuro prasowe Lidl Polska tłumaczy, że opisywany przez nas koncept "był jedną z możliwości, jakie testowane są w celu optymalizacji wyglądu sklepu". - Ze względu na komfort pracy naszych pracowników pozostaniemy przy dotychczasowej metodzie sprzedaży słodyczy na wagę, bezpośrednio z kartonów - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication w Lidl Polska.

- Stale testujemy nowe rozwiązania oraz zmieniamy sklepy Lidl tak, aby zakupy były dla naszych klientów jeszcze bardziej komfortowe. Zwracamy także uwagę na to, aby zmiany wprowadzane w naszych sklepach były funkcjonalne i ułatwiały pracę naszym pracownikom - dodaje Robaszkiewicz.

Sweets & Snacks Congress 2020 coraz bliżej!

O rynku słodyczy i przekąsek, a także transformacji branży będziemy dyskutować w gronie ekspertów 10 marca 2020 roku w Sofitel Victoria w Warszawie.

Kliknij i zarejestruj się już dziś!

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMABCC - Half Page
do góry strony