REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)
Nowe oznaczenia kategorii produktowych testowane przez Lidla

Nowe oznaczenia kategorii produktowych testowane przez Lidla (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lidl stara się usprawnić ścieżkę zakupową klienta w swoich sklepach. Sieć właśnie rozpoczęła testy nowych oznaczeń graficznych poszczególnych działów, aby klient mógł łatwiej odnaleźć poszukiwane produkty.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Przypomnijmy, że Lidl czytelne oznaczenia głównych działów sklepowych (Nabiał, Sery, Wędliny, Ryby, Chrupiące z Pieca, Bakalie itd) wprowadził już dawno temu. Są one nieodłącznym elementem aktualnego konceptu sklepowego rozwijanego przez dyskontową sieć w Polsce.

Dodatkowo od dwóch lat w sklepach sieci, nad półkami z towarami, funkcjonowały oznaczenia węższych kategorii produktów, np. cukierków czy batonów. Teraz sieć zmodyfikowała te tablice, zmieniając ich tło z szarego na czarne, dodając graficzne symbole produktów. Ponadto tablice zyskały większy format i są lepiej wyeksponowane.

- Oznaczenia, na które zwróciliście państwo uwagę, to element testowy, sprawdzany w tej chwili w wybranych sklepach Lidl - przekazało w odpowiedzi na nasze pytania biuro prasowe Lidl Polska.

Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidla podkreśla, że starsze (szare) wersje tablic obecne były we wszystkich sklepach sieci.

- Natomiast nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. Zależy nam na przejrzystej komunikacji oraz na tym aby klient z łatwością odnajdywał interesujące go produkty spożywcze w ramach ogólnych kategorii oraz miejsce na sklepie, w którym zawsze będą na niego czekały bieżące artykuły promocyjne, nowości czy produkty tzw. „do wyczerpania zapasów”. Zmodyfikowane tablice to efekt ciągłych starań właśnie o przejrzystą komunikację dostosowaną do potrzeb klientów - tłumaczy Robaszkiewicz.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~znicierpliwiony millennials 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Sklep nr 1192 - kiedy wreszcie pojawią się małe wózki na zakupy???

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony