REKLAMAFord - Banner Główny
Dyskont sieci Lidl w Londynie

Dyskont sieci Lidl w Londynie (Jivee Blau [CC BY-SA 4.0])

Lild realizuje pięcioletni plan ekspansji w aglomeracji Wielkiego Londynu. Portal MyLondon opublikował listę zidentyfikowanych już przez sieć dobrych lokalizacji pod nowe placówki. Liczy ona już 231 pozycji, ale detalista wciąż poszukuje nowych miejsc.

REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

Niemiecki dyskonter ma już w Londynie ok. 90 marketów, jednak nie ma ich w samym centrum miasta, ale na jego obrzeżach. To się zaczyna zmieniać. W czerwcu 2019 r. Christian Hartnagel, dyrektor wykonawczy brytyjskiego oddziału sieci Lidl zapowiedział w rozmowie z „BCC”, że „Londyn jest sercem planów rozwoju sieci Lidl w Wielkiej Brytanii”.

W ciągu kolejnych pięciu lat sieć chce zainwestować na stołecznym rynku 500 mln funtów brytyjskich. Wydane zostaną na nowe dyskonty oraz na rozwój zdolności logistycznych. Firma zainwestuje w nowy biurowiec, rozbuduje centrum dystrybucyjne we wschodnim Londynie i wybuduje w Luton kolejny, czwarty magazyn obsługujący stolicę Wielkiej Brytanii.

W czerwcu br. Lidl zapowiadał uruchomienie na obszarze Londynu ok. 40 nowych marketów. Obecnie, jak informuje portal MyLondon, Lidl ma w planach podwojenie swojego londyńskiego portfolio. Spółka buduje bazę korzystnych lokalizacji. Obecnie liczy ona 231 pozycji.

Wciąż poszukiwane są nowe lokalizacje. Lidl zachęca zainteresowanych do przesyłania kolejnych ofert. W przypadku Londynu detalista ma „bardzo elastyczne wymagania co do wielkości i architektury obiektów”. Powierzchnia handlowa została określona w przedziale od ok. 650 do ok. 2500 mkw. W przypadku obiektów wolnostojących działka musi mieć powierzchnię większą od 0,32 ha, a w przypadku obiektów o mieszanym przeznaczeniu poszukiwane są działki o powierzchni do ok. 1,6 ha.

Poszukiwane są lokalizacje z łatwym dostępem, dużym ruchem pieszym lub kołowym oraz położone w pobliżu ważnych węzłów komunikacji miejskiej.

Źródło: mylondon.news, lidl.co.uk

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony