REKLAMAFord - Banner Główny
Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska, podczas środowej konferencji

Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska, podczas środowej konferencji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lidl potwierdził w środę konferencji prasowej nasze poranne doniesienia o tym, że firma otworzy w Polsce sklep internetowy. Projekt oficjalnie wystartuje już w ten piątek, czyli 5 kwietnia.

REKLAMA

Sieć ujawniła kilka podstawowych informacji na temat projektu. W początkowej fazie w e-sklepie dostępnych będzie ok. 650 indeksów z ośmiu kategorii produktowych. Klienci będą mogli kupić produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Oferta produktowa będzie zmieniać się aż trzy razy w tygodniu. Na początku w sklepie znajdzie się ponad 650 artykułów. Następnie liczba dostępnych produktów będzie systematycznie wzrastać. Obecnie sklep znajduje się w fazie testów. W ofercie pojawią się zarówno marki własne Lidla (np. ubrania Esmara), jak i towary sprzedawane pod brandami producenckimi.

– Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych - mówi Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska.

I dodaje: - Klient chce dziś dokonywać zakupów w różnych kanałach. Chcemy skorzystać ze wzrostu samego e-commerce, ale także podebrać klientów, głównie tam gdzie jest nasza konkurencja, a nas jeszcze nie ma.

- Dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do naszych produktów będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów – wskazuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Lidl po 2 7 miesięcy temuocena: 0% 

    To bylo już wiadomo od kiedy testują pracownicy w marcu 2019 . Powiedzenia

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~upadły producent 1 7 miesięcy temuocena: 100% 

    chyba 5 kwietnia

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony