REKLAMAMLEKOVITA - Święta Masło - Baner Główny (03-07.12.2019)
Sklep sieci Lidl w Poznaniu

Sklep sieci Lidl w Poznaniu (materiały własne)

Lidl Polska udostępnia swoim klientom nową formę płatności. Dzięki współpracy z Google i usłudze Android Pay, klienci sklepów sieci będą mogli zapłacić za zakupy telefonem.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Lidl Polska nawiązał współpracę z firmą Google, aby umożliwić swoim klientom płatność za zakupy w swoich sklepach telefonem. To możliwe dzięki usłudze Android Pay, którą Google oficjalnie uruchomiło na polskim rynku.

- Udogodnienia dla klientów są jednym z naszych priorytetów. Staramy się, aby zakupy w naszych sklepach były dla konsumentów komfortowe i szybkie, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Google oraz wprowadzenie nowej formy płatności. Cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny wyjść naprzeciw potrzebom klientów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Aby skorzystać z płatności przez usługę Android Pay, należy pobrać bezpłatną aplikację ze sklepu Google Play, a następnie dodać do niej swoją kartę kredytową lub debetową. W sklepie wystarczy, że klient „wybudzi” telefon i zbliży do PINPADA, a transakcja zostanie przeprowadzona. Przy transakcjach powyżej 50 zł, należy wprowadzić PIN karty na PINPADZIE. Płacąc przez Android Pay, prawdziwy numer karty nie jest udostępniany sklepowi, gdyż korzysta z numeru konta wirtualnego, aby chronić dane użytkownika.

Wszystkie transakcje wykonane za pośrednictwem Android Pay są chronione w procesie tokenizacji, branżowym standardzie płatności mobilnych. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, na telefon klient otrzyma wydrukowany paragon i potwierdzenie płatności, a dodatkowo powiadomienie o transakcji.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce już ponad 600.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~tragedia 3 ponad rok temuocena: 100% 

    Zapytałem kiedyś znajomych o Lidla,Kauflanda,biedronkę i Delikatesy Centrum ?? hehehe Tragedia wogóle nie wiedzieli kto za tymi sieciami siedzi ?? heheh Usłyszałem - to nie POLSKIE ?????? heheheh eeeeheheheh tragedia jak może byc dobrze wśród takich matołów ??

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~0 2 ponad rok temuocena: 100% 

    Dalej chodzicie i dajecie kasę tym co nas MORDOWALI !!! Polska to najgłupszy kraj jaki istnieje/.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dsn 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Nie LIDL wprowadza, tylko GOOGLE wprowadza - rozwiązanie działa na urządzeniach mobilnych posiadających wbudowany moduł do komunikacji NFC, a płatności będzie można dokonywać na wszystkich terminalach umożliwiających płatności zbliżeniowe

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony