REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(mat. prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Już od początku grudnia w sklepach Lidl dostępne są pierwsze warzywa znakowane naturalnym światłem.

Grupa Schwarz, do której należą Lidl i Kaufland, jest jednym z największych detalistów na arenie międzynarodowej. Mając świadomość odpowiedzialności za środowisko, Grupa opracowała całościową strategię REsetPlastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania po recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowacje i edukację. W ten sposób wizja „mniej plastiku” stanie się rzeczywistością.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Natural Logo 2 2 miesiące temu

    Pięknie się prezentują i są eko ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Dfdddd 1 7 miesięcy temuocena: 100% 

    Laserem!! Krótko te warzywa są miejscowo przypiekane wiązka laserową- nic tam się nie dzieje ale na pewno jest to inwazyjne. A czy ekologiczne (?) trochę energii trzeba do tego zużyć

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony