REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

Sieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do sprzedaży „wielokrotki” – wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel, dzięki którym jest możliwe wyeliminowanie do 2 000 ton plastiku w ciągu roku. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zamkniętego i realizacji przyjętych zobowiązań w zakresie redukcji plastiku w ramach strategii REset Plastic.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

(Lidla Polska)

Sieć Lidl Polska realizuje kolejne cele dotyczące redukcji plastiku, prowadzące do zmniejszenia wpływu na środowisko naturalne. Sieć właśnie wprowadziła do sklepów reklamówki i torby na zakupy wielokrotnego użytku, wykonane w 80  proc. z surowców z recyklingu i w 100  proc. nadające się do recyklingu. Zmiany zauważymy na wszystkich plastikowych torbach na zakupy dostępnych w sieci Lidl. Wprowadzone zmiany w gramaturze i surowcu pozwolą zaoszczędzić aż do 2 000 ton plastiku w ciągu roku.

-  W ciągu roku w dalszym ciągu każdy z nas zużywa średnio 250-300 toreb – to ogromna ilość plastiku. Korzystając z toreb wiele razy jesteśmy w stanie znacznie ograniczyć jego wolumen. Lidl Polska już eliminuje plastik w opakowaniach produktów marek własnych oraz pracuje nad tym aby wszystkie te opakowania nadawały się do recyklingu. Kolejnym, istotnym krokiem są właśnie zmiany w zakresie toreb na zakupy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Grupa Schwarz, do której należą Lidl i Kaufland, jest jednym z największych detalistów na arenie międzynarodowej. Grupa opracowała całościową strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kreda 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    To jakaś marketingowa bzdura! Każda plastikowa torba nadaje się do recyclingu, każdą można używać wielokrotnie. Dlaczego Lidl nie chwali się tym, że przestał wspierać naszą krajową gospodarkę i nie kupuje już reklamówek w Polsce, tylko od tego roku zaczą kupować torby centralnie z Niemiec, wspierając niemiecka gospodarkę i CO Najważniejsze! Zagospodarowując NIEMIECKIE ZALEGAJĄCE ODPADY (niemieckie śmieci), które wlegalny teraz sposób trafiają do Polski w formie śmieciowych toreb foliowych pod niemieckim certyfikatem BLUE ANGEL. Polacy też mają swoje certyfikaty.. Już nie muszą w Niemczech płacić firmom recyclingoeym za odbiór odpadów, teraz naiwni ludzie jeszcze im płacą za reklamówki ze śmieci używane do pakowania żywności! To jest dopiero skandal. Ciekawe czy te torby posiadają certyfikaty i badania laboratoryjne tworzywa, które dopuszczają użyty regranulat do kontaktu z żywnością??!! Jestem przekonany że nie, bo z automatu regranulaty po recyclingu nie dostają takich certyfikatów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony