REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Biedronka i Lidl w okresie I-VII 2016 r. wydały na reklamę ponad 0,5 mld zł

Biedronka i Lidl w okresie I-VII 2016 r. wydały na reklamę ponad 0,5 mld zł (fot. Samsung)

Od stycznia do końca lipca sieć dyskontów Lidl była marką najmocniej reklamowaną w tradycyjnych mediach, wyprzedzając Biedronkę i Media Markt – podał serwis Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Z raportu przygotowanego przez Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wyniosły w ciągu siedmiu miesięcy br. 17,26 mld zł i były wyższe o 6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2015 r. Liderem został Lidl ze wzrostem ponad 15-procentowym, który na reklamy przeznaczył niemal dwa razy większą kwotą niż druga w zestawieniu Biedronka (wzrost o przeszło 37 proc.). W top 5 marek uplasowała się także Kinder (Ferrero Polska) oferująca słodycze z czekolady i przekąski śniadaniowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony