REKLAMAMARKET ROKU 2019 - Baner Główny (styczeń 2019)

Grecki oddział Lidla prowadzi kampanię marketingową The Fresh Bar, w ramach której specjalnie zaprojektowane furgonetki wyjeżdżają na ulice greckich miast i miasteczek, oferując mieszkańcom i turystom świeżą żywność i napoje.

REKLAMAKongres Mięsny 2019 - belka w artykułach (styczeń 2019)

(Źródło: lidl-hellas.gr)

Niemiecki detalista promuje w ten sposób swoją markę i upowszechnia ofertę produktów świeżych – mięsa, nabiału, owoców i warzyw oraz pieczywa. W ofercie są delikatesy pochodzące od 400 greckich dostawców. Cała oferta to żywność najwyższej jakości, produkowana zrównoważonymi metodami.

Lidl promuje także oryginalne receptury na potrawy przygotowywane ze świeżych produktów. Ich autorem jest niezwykle popularny w Grecji szef kuchni Lefteris Lazaros. W menu są rozmaite dania i napoje, w tym dania tzw. Fingerfood, rozmaite greckie sałatki, a także napoje owocowe i warzywne smoothies.

W komunikacie prasowym grecki oddział Lidla informuje, że furgonetki Fresh Bar odwiedziły już wiele atrakcyjnych lokalizacji, od okolic Aten aż po różne miejscowości w północnej Grecji. Sieć zapewnia, że akcja będzie kontynuowana w kolejnych miejscowościach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony