REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)

(Lidla Polska)

Sieć Lidl mocnym akcentem rozpoczyna ekspansję w 2018 r. W ciągu pierwszych 6 tygodni br. firma uruchomiła 5 nowych placówek handlowych, głównie w dużych miastach. Taka dynamika może świadczyć o ambitnych planach rozwoju sieci na rok obecny.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Lidl otwiera przeciętnie w Polsce od 30 do 35 sklepów rocznie, w latach najbardziej dynamicznego rozwoju było to nawet ponad 40 sklepów. Warto także dodać, że firma od 2002 r., czyli od momentu uruchomienia pierwszego sklepu nie zlikwidowała żadnej placówki handlowej.

Tylko 15 lutego, operator uruchomił trzy nowe sklepy, w tym w Kozienicach przy ul. Warszawskiej 61 A (ok. 1 350 mkw. powierzchni) , w Gdańsku przy ul. Prymasa Józefa Glempa 2 (ok. 1 300 mkw. powierzchni) oraz w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 202 (1400 mkw. powierzchni). W tym ostatnim przypadku jest to już 31. sklep tej sieci w stolicy.

1 lutego, o godzinie 7:00, przy ul. Skandynawskiej 4 otwarty został 9 sklep sieci Lidl w Bydgoszczy. A w czwartek 25 stycznia sieć Lidl otworzyła w Lesznie przy Al. Jana Pawła II 16. Placówka ruszyła w CH Manhattan i jest to trzeci sklep sieci w tym mieście.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~zadowolony klient 1 3 miesiące temu

    Lidl powinien byc na kazdej ulicy. Kazdy ma prawo miec swojego Lidla.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"