REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

(for. materiały prasowe)

InPost zwiększy inwestycje w lodówkomaty, bo Polacy coraz chętniej kupują spożywkę przez internet – informuje serwis mensis.pl.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

InPostu zainspirował się wynikami badań Kantar TNS, według których aż 40 proc. Polaków kupujących w internecie chciałoby odbierać zakupy spożywcze w maszynach paczkowych. Całość ma mieć związek z obowiązującym zakazem handlu w niedzielę. Jak czytamy w serwisie mensis.pl, plany InPostu wydają się być konkretne – niebawem duża część konsumentów będzie w zasięgu lodówkomatów.

Rafał Brzoska, prezes InPost oznajmił, że odbiór zakupów spożywczych w lodówkomatach InPost to kolejny krok rozwoju tej firmy.

„Mamy opracowany i przetestowany system uzupełnienia naszych maszyn o funkcjonalność do odbioru żywności, napojów i mrożonek – takie pilotażowe programy rozpoczęliśmy już od 2018 roku. Technicznie jesteśmy zatem w pełni gotowi. Kluczowy jest teraz szybki rozwój oferty e-sklepów w zakresie produktów spożywczych – choć dynamika wzrostu tego segmentu jest wysoka, to nadal potrzeba większej skali. Dlatego bardzo zachęcamy naszych partnerów do inwestowania w sprzedaż online – co w kontekście niedziel wolnych od handlu wydaje się być doskonałą opcją dla konsumentów” – powiedział Rafał Brzoska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony