REKLAMASUPPORT MEDIA - EUROCASH - Baner główny (maj -czerwiec )
Rynek Manufaktury wieczorem

Rynek Manufaktury wieczorem (mat. prasowe)

Rekordowa frekwencja i rekordowe obroty – to główne powody do radości zarządców Manufaktury w Łodzi. Statystyki za 2017 robią ogromne wrażenie: ponad 20 milionów gości, 22 nowych najemców, ponad 30 modernizacji, do tego 100 dużych wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

Manufaktura od ponad dekady jest ulubionym miejscem spotkań Łodzian, a także obowiązkowym punktem na mapie każdego turysty odwiedzającego Łódź. W 2017 centrum zanotowało kolejny rekord frekwencji, zdecydowanie przekraczając próg 20 milionów gości! Biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców miasta, gdyby obiekt przy ul. Ogrodowej odwiedzali tylko Łodzianie, to każdy byłby w Manufakturze 28 razy w roku!

W samym tylko grudniu 2017, do Manufaktury wybrały się 2 miliony gości, czyniąc ten miesiąc rekordowym w historii. Ostatni miesiąc 2017 był lepszy w perspektywie rok do roku aż o ponad 7 proc.! Statystyki pokazują, że jak co roku, najwięcej gości odwiedza Manufakturę w soboty – 18,1 proc., choć wysoka frekwencja utrzymuje się przez cały tydzień.

Ogromnie cieszy także rekord obrotów – poprzedni, również rekordowy wynik za 2016, w minionym roku udało się poprawić aż o 6,9 proc.!  Kolejnym rekordem była sprzedaż kart podarunkowych Manufaktury. Aż ponad 23 tys. osób uznało, że najlepszym prezentem jest właśnie karta podarunkowa do wykorzystania na terenie całego kompleksu.

Jak Łódź, to Manufaktura!

W 2017 do grona najemców Manufaktury dołączyły 22 topowe polskie i światowe marki. Wiele z nich, jak choćby Converse, Le Creuset, Wittchen Travel, Łukasz Jemioł, Ćmielów Chodzież, Celebrity wybrało Manufakturę na swój debiut w Łodzi.

Nie należy zapominać też o stale poszerzającej się ofercie gastronomicznej – w minionym roku Manufaktura wzbogaciła się o nowe lokale na rynku: Whiskey in The Jar, Faktura, Manu Cafe, Bobby Burger i długo oczekiwaną – największą w Polsce – kawiarnię Starbucks. W strefie food court pojawił się ciekawy koncept oferujący zdrowe przekąski w formule fast food, czyli Green It.

Ponad 30 sklepów i butików zostało odnowionych według najnowszych konceptów wnętrz, dzięki czemu Manufaktura może poszczycić się flagowymi salonami takich marek jak Reserved (w nowej lokalizacji), Empik czy Deni Cler.

Rok z nagrodami

Manufakturę doceniają także eksperci. Jesienią międzynarodowa firma doradcza Colliers International uznała Manufakturę za najlepszy obiekt w Polsce pod kątem zróżnicowanej oferty rozrywkowej. Tacy najemcy jak Teatr Mały, szkoła tańca Egurrola Dance Studio, kręgielnia Grakula, Experymentarium, kino, ścianka wspinaczkowa Stratosfera i Muzeum Fabryki sprawiają, że Manufaktura nie tylko wyróżnia się na tle innych obiektów handlowych w kraju, ale także wyznacza trendy w nowoczesnym zarządzaniu centrami.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~tołdi 1 3 miesiące temuocena: 100% 

    "Biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców miasta, gdyby obiekt przy ul. Ogrodowej odwiedzali tylko Łodzianie, to każdy byłby w Manufakturze 28 razy w roku!" To żaden wyczyn, ja sam bywam w Manu co najmniej 6 razy w miesiącu. A są tacy co bywają częściej, przecież jest tam kino czy siłownia do których chodzi się regularnie, szczególnie mając abonament, a przy okazji zrobi się zakupy w samej galerii.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony