REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

21 maja 2019, 12:59

75 proc. Polaków należy do programów lojalnościowych – tak wynika z badania „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”. Oznacza to, że konsumenci chcą otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie z tytułu lojalności w zakupach.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO) - Belka w artykułach (14-30.06.2019)

(fot. materiały prasowe)

Jednym ze sposobów, wybieranych przez sklepy oraz galerie handlowe do uhonorowania zaangażowanego klienta, jest organizacja specjalnych, VIP-owskich wyprzedaży.

Z badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS wynika, że klienci są lojalni wobec ulubionych marek. Galerie handlowe chętnie nagradzają taką postawę kupujących, oferując im możliwość uczestnictwa w dedykowanych programach lojalnościowych. Polski konsument docenia tego typu działania- już 75 proc. Polaków zdecydowało się na uczestnictwo w klubach lojalnościowych. Największym uznaniem cieszą się specjalne oferty i promocje oraz rozmaite, nietuzinkowe benefity.

Do tego trendu dopasowują się także operatorzy centrów handlowych. Odwiedzający outlety mogą dołączyć do programu VIP Club.

- Pierwsza akcja VIP SALE, zorganizowana jesienią 2018 roku, cieszyła się dużą popularnością - zarówno wśród Klientów, jak i Najemców centrum. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. Przed tym terminem, każdy członek klubu VIP otrzyma zaproszenie do odbioru karty VIP SALE, która upoważnia do skorzystania z dodatkowego rabatu w postaci 10 lub 20 proc. od ceny outlet na cały asortyment. Karta honorowana jest w sklepach partnerskich akcji. Jest to doskonała forma podziękowania za lojalność Klientów wobec naszych Outletów – mówi Agnieszka Kuś, marketing manager Designer Outlet Warszawa.

Klienci nie tylko chętnie przystępują do programów lojalnościowych, ale też czynnie z nich korzystają. 33 proc. osób dołączających do klubów to uczestnicy bardzo aktywni. I choć branie udziału w tego typu akcjach to domena płci żeńskiej, to panowie nie ustępują im znacznie w tej kwestii. Aż 77 proc. kobiet i 65 proc. mężczyzn deklaruje uczestnictwo w choć jednym programie lojalnościowym.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony