REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

14 lutego 2018, 13:01

(mat. prasowe)

Maspex zlecił wykonanie projektu serii dżemów walentynkowych marki Łowicz. Produkty z okolicznościowymi naklejkami są dostępne w promocji in/out, prowadzonej z okazji tegorocznego święta zakochanych.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Projekt został zlecony współpracującej od lat z marką Łowicz agencji 4/4 brand design. Początkowo miał powstać jeden projekt, ale powstało kilka ciekawych propozycji i ostatecznie koncern zdecydował się na serię dżemów walentynkowych.

Na przestrzeni lat 4/4 brand design stworzyło dla marki Łowicz wiele projektów dżemów, zarówno przeznaczonych do sprzedaży ciągłej – takich jak seria prozdrowotna 100%  (dżem z rokitnikiem, z czarnym bzem i z dziką różą) czy seria dżemów extra gładkich 100% (morela-mango, truskawka-czerwona porzeczka, czarna porzeczka z jeżyną) – jak i serii czasowych, w tym między innymi dżemy cytrusowe, sprzedawane w promocji in/out.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony