REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

(LPP)

Strona 2 z 3
REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

- Z naszej perspektywy wykorzystanie potencjału chmury to przede wszystkim szybkość, bezpieczeństwo i elastyczność. Sama migracja do chmury produkcyjnie działającego serwisu sklepu Mohito trwała zaledwie 6 tygodni. Równocześnie uzyskaliśmy online’ową kopię serwisu, która na wypadek ewentualnej awarii pozwoli nam bardzo szybko przywrócić działanie sklepu, minimalizując ryzyko utraty ciągłości działania - wyjaśnia Marek Maciejewski, kierownik ds. infrastruktury i bezpieczeństwa e-commerce w LPP.

I dodaje: - Chmura zapewnia nam dużą elastyczność, gdyż wielkość działającego środowiska będzie dynamicznie dostosowywana do obsługiwanego ruchu. Rozwiązanie chmurowe to również oszczędności. Z jednej strony koszty utrzymania infrastruktury będą adekwatne do obsługiwanego ruchu. Z drugiej zaś, dynamiczne skalowanie pozwoli znacząco skrócić proces przygotowań do wyprzedaży czy okresów wzmożonego ruchu, eliminując potrzebę wymiarowania parku maszynowego pod prognozy ruchu, kupowania serwerów, czy testowania ich konfiguracji.

- Branża retail jest dla Google Cloud wyjątkowo ważna, dlatego z radością będziemy kontynuowali naszą współpracę z liderem tego rynku w regionie. Cieszymy się, że dzięki narzędziom Google Cloud marki takie jak Reserved, Cropp czy Sinsay mogą jeszcze szybciej się rozwijać, odpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów - dodaje Magdalena Zwierzyńska z zespołu Google Cloud.

Grupa LPP w ciągu ostatnich kilku lat przygotowywała się do cyfrowej transformacji poprzez znaczące inwestycje w rozbudowę zespołu online i rozwój kompetencji w wymiarze analitycznym (wykorzystanie narzędzia Google Analytics 360), chmurowym (testowanie Rekomendacji AI) czy efektywnościowym (performance), odpowiedzialnym za sprzedaż online.

LPP zdecydowało się na wykorzystywanie rozwiązań Google Cloud m. in. w następujących obszarach analityki i e-commerce.

W przypadku analityki działania będą polegały na wdrożeniu platformy analitycznej i repozytorium danych (tzw. data lakes, gdzie przechowuje się ogromną ilość nieprzetworzonych danych w oryginalnym formacie). Dzięki temu LPP będzie mogło gromadzić wszystkie zasoby w jednym miejscu i otrzymywać kompleksowe raporty w krótkim czasie, bazujące na analizie z wielu rozproszonych systemów. Pozwala to na demokratyzację dostępu do danych – różne zespoły mogą w łatwy sposób pracować z zebranymi informacjami na potrzeby sprzedaży, marketingu i logistyki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kubik 2 12 dni temu

    I tak powinno się zarządzać firmą. Szybkie dostosowanie do panujących nowych warunków rynku zamiast lamentu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~koniu 1 18 dni temu

    LPP ciągle się rozwija, jak nie na rynku stacjonarnym to w sieci. Dywersyfikacja kanałów sprzedaży przyniesie im wiele korzyści.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony