REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

(LPP)

Strona 3 z 3
REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Infrastruktura e-commerce obejmie pełną optymalizację, która zapewnia płynność i niezawodność działania systemów, nawet w najbardziej szczytowych okresach ruchu, takich jak sezon świąteczny. Zapewnia to optymalizację kosztów, także w obszarze  IT oraz zwiększenie niezawodności systemów.

LPP SA jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln mkw. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 30 rynkach. Sprzedaż internetowa w minionym roku (2019) stanowiła ponad 11% przychodów całej Grupy. Oferta online oraz offline spółki dostępna jest już na 39 rynkach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kubik 2 18 dni temu

    I tak powinno się zarządzać firmą. Szybkie dostosowanie do panujących nowych warunków rynku zamiast lamentu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~koniu 1 23 dni temu

    LPP ciągle się rozwija, jak nie na rynku stacjonarnym to w sieci. Dywersyfikacja kanałów sprzedaży przyniesie im wiele korzyści.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony