REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
LPP - magazyn e-commerce w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej

LPP - magazyn e-commerce w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej (fot. materiały prasowe)

Skrócenie ścieżki komplementacji zamówień o 30% - taki efekt dało wdrożenie w magazynie LPP zajmującym się obsługą sprzedaży internetowej nowego rozwiązania wykorzystującego algorytmy sztucznej inteligencji. 

REKLAMAWH Market MOSS_belka w artykulach_czerwiec-lipiec 2020

LPP, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, obsługując rocznie ok. 11 mln zamówień online, jest jednym z liderów rynku e-commerce w Polsce i Europie. Dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej, również w związku z epidemią COVID-19 powoduje, że sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na zakupy online jest coraz większym wyzwaniem. W  ubiegłym roku udział sprzedaży internetowej w działalności LPP wyniósł 12%. Tymczasem pandemia wpłynęła istotnie na zmianę układu sił między kanałem tradycyjnym i internetowym. 

– W tej chwili obserwujemy aż 4-krotny wzrost zainteresowania klientów zakupami online. To determinuje konieczność optymalizacji rozwiązań logistycznych i informatycznych mających na celu sprostanie nowym oczekiwaniom klientów bez uszczerbku na jakości i przede wszystkim szybkości obsługi zamówień internetowych – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP i dodaje, że właśnie z tych względów firma zdecydowała się na wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji opartych na mechanizmie uczenia maszynowego w magazynie do obsługi sprzedaży internetowej zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej. 

Nowe rozwiązanie, wprowadzone we współpracy z firmą PSI Polska, okazało się bardzo efektywne. – Pierwsze testy pokazują, że długość ścieżek kompletacyjnych uległa skróceniu o 30%. Przekłada się to również na znaczny wzrost wydajności samego procesu kompletacji w magazynie aż o 12,3% – podkreśla Sylwester Dmytriwski, e-commerce fulfillment general manager LPP. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~monkey 2 wczoraj 17:55

    Fajnie że jest firma w Polsce stawiająca na nowoczesne rozwiązania.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jack 1 wczoraj 13:53

    To po RFID kolejne nowoczesne rozwiązanie w tej firmie. Na pewno jedno i drugie będzie inwestycją, która szybko się zwróci. Warto podglądać takie nowocześnie prowadzone firmy i pewne rozwiązania wdrażać u siebie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony