10 grudnia 2019
Sklep sieci Intermarche na warszawskim Ursynowie zostanie wkrótce zamknięty - donosi haloursynow.pl. Warto dodać, że był to jedyny sklep należący do Grupy...
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych oraz niektórych innych ustaw. Dokument został...
9 grudnia 2019
W czwartek 5 grudnia br. została otwarta restauracja McDonald’s w Pawlikach w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy lokal mieści się przy MOP Pawliki przy drodze...
6 grudnia 2019
5 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Do 2050 roku możemy wyprodukować na świecie 120 mln ton elektroodpadów, a wdrożenie zasad gospodarki w obiegu zamkniętym może samej Europie przynieść korzyści w...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
marki własne i marki prywatne
Wywiady i opinie
10 stycznia 2017, 11:47
Konrad Kaszuba
Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł (materiały prasowe)
Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł opowiada o markach własnych sieci. Czy taka sieć powinna mieć marki własne? Jaka jest polityka sieci w tej kwestii i wizja rozwoju marek własnych?
- Niektórzy mieli wątpliwości, czy taka sieć jak Piotr i Paweł powinna mieć markę własną. Otóż dla nas marka własna pełni funkcję swoistego programu lojalnościowego. Jeśli chcesz kupić produkt marki Piotr i Paweł, musisz przyjść do naszego sklepu. Od początku zakładaliśmy, że muszą to być produkty wysokiej jakości, tak aby były atrakcyjne dla klientów - mówi Maciej Stoiński z sieci Piotr i Paweł
- Od początku przyjęliśmy zasadę, że nie ujawniamy producentów produktów marki własnej, przyjmujemy na siebie pełną odpowiedzialność za jakość tych produktów - dodaje.
Wiceprezes podkreśla, że świetnej jakości produkty pod marką własną mogą być swego rodzaju systemem lojalnościowym. - Klienci wracają po te produkty do naszych sklepów.
- Obecnie mamy trzy linie produktów marki własnej: „Piotr i Paweł zawsze jakość” - to podstawowa linia, od niej zaczynaliśmy ten projekt; obejmuje ona obecnie blisko 800 SKU. Druga linia to „Piotr i Paweł bio”, a trzecia to tzw. żywność funkcjonalna, którą oferujemy pod marką „Piotr i Paweł plus”. To nasz najnowszy projekt, ta linia obejmuje na razie tylko kilka produktów, ale będziemy ją systematycznie rozwijać - wyjaśnia Maciej Stoiński.
- Stabilne wzrosty jakie mieliśmy do tej pory, czyli 15-20 proc. przyśpieszą. Obserwuję nasze
Wiemy już, co Piotr i Paweł zaproponował swoim największym wierzycielom. Zarząd sieci
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.