REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

Maciej Kroenke, dyrektor w firmie PwC mówi o zmieniających się nawykach zakupowych konsumentów i o tym, jak stymulują one zmiany w handlu

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Moda na fit, znajomość składu produktu, sposobu jego wytworzenia czy pochodzenia – są to czynniki, które wpływają na nasze decyzje zakupowe. Producenci starają się rozwijać ofertę produktów fit, ale też produktów tzw. „bez” - bezglutenowe, bez E, z ograniczoną zawartością cukru itd. Coraz szersza jest też oferta żywności funkcjonalnej, a także jedzenia na wynos - przekonuje Maciej Kroenke.

I dodaje: Zmienia się sposób robienia zakupów – zmniejsza się zasięg oddziaływania sklepów, zmienia się częstotliwość robienia zakupów. Klienci stopniowo odchodzą od dużych zakupów weekendowych czy dużych koszyków zakupowych w związku z promocjami. Będzie to w konsekwencji prowadzić do zmniejszania powierzchni sklepów, czyli także powierzchni półki przeznaczonej na dany asortyment.

Zapraszamy do oglądania materiału video

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony