11 grudnia 2019
Unimot, importer paliw ciekłych i gazowych oraz operator stacji paliw Avia, podwyższa prognozy finansowe na 2019 i 2020 r. Teraz w całym 2019 roku spółka spodziewa się...
Nestlé sprzedaje amerykańskie marki lodów spółce joint venture Froneri. Transakcja, na którą musi jeszcze wyrazić zgodę regulator rynku, ma zostać...
Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem...
10 grudnia 2019
9 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Sieć Take&Go lada moment uruchomi swoją drugą oraz trzecią placówkę. Obie ruszą w Poznaniu. Już w piątek otwarty zostanie sklep przy ul. Katowickiej 67B, a niedługo...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Do 2050 roku możemy wyprodukować na świecie 120 mln ton elektroodpadów, a wdrożenie zasad gospodarki w obiegu zamkniętym może samej Europie przynieść korzyści w...
Polski eksport radzi sobie wyjątkowo dobrze w obliczu spowolnienia gospodarczego w UE, a przede wszystkim w Niemczech. W okresie styczeń-październik 2019 r. jego wartość wzrosła...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
konsument i trendy zakupowe
2 lutego 2017, 14:15
wiadomoscihandlowe.pl
Maciej Kroenke, dyrektor w firmie PwC mówi o zmieniających się nawykach zakupowych konsumentów i o tym, jak stymulują one zmiany w handlu
Moda na fit, znajomość składu produktu, sposobu jego wytworzenia czy pochodzenia – są to czynniki, które wpływają na nasze decyzje zakupowe. Producenci starają się rozwijać ofertę produktów fit, ale też produktów tzw. „bez” - bezglutenowe, bez E, z ograniczoną zawartością cukru itd. Coraz szersza jest też oferta żywności funkcjonalnej, a także jedzenia na wynos - przekonuje Maciej Kroenke.
I dodaje: Zmienia się sposób robienia zakupów – zmniejsza się zasięg oddziaływania sklepów, zmienia się częstotliwość robienia zakupów. Klienci stopniowo odchodzą od dużych zakupów weekendowych czy dużych koszyków zakupowych w związku z promocjami. Będzie to w konsekwencji prowadzić do zmniejszania powierzchni sklepów, czyli także powierzchni półki przeznaczonej na dany asortyment.
Zapraszamy do oglądania materiału video
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
28 listopada 2019
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.