14 grudnia 2019
Firma dystrybucyjna Duo-Tes z Teresina złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie części mienia Firmy Handlowej Marpol z...
13 grudnia 2019
Od soboty, 14 grudnia 2019 r. turyści mogą wwieźć do UE tylko pięć typów owoców. Wynika to z zatwierdzonej przez radę ministrów ustawy o ochronie roślin...
12 grudnia 2019
Specjalizująca się w kurczakach z rożna sieć Kurcze Pieczone prowadzi 45 placówek w 45 miastach. Jej właściciele chcą uruchamiać nowy punkt przynajmniej raz na dwa...
11 grudnia 2019
Ponad 60% Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46% deklaruje, że było mobbingowanych w...
24 listopada 2019
21 listopada 2019
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Szwedzka sieć odzieżowa H&M zaczęła dostarczać kupione ubrania do domów klientów rowerem. Na razie z możliwość dostarczenia swoich zamówień kurierem...
10 grudnia 2019
9 grudnia 2019
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
Zdaniem handlowców
Tylko u nas
26 czerwca 2017, 14:38
wiadomoscihandlowe.pl
Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł. (Archiwum Wiadomości Handlowych)
Wszystkie sieci poszukują innowacji, ale nowoczesny supermarket to przede wszystkim nowoczesny asortyment. W sieci Piotr i Paweł testujemy także innowacje technologiczne, m.in. self-scanning oraz aplikację mobilną do samodzielnej odprawy kasowej – opowiada Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł.
– Każda sieć i każdy format poszukuje różnych sposobów wyróżnienia się i jeszcze lepszego spełnienia oczekiwań klientów. Jednak z tymi działaniami nie można się zbytnio narzucać. Nowoczesny market to przede wszystkim nowoczesny, innowacyjny asortyment, zgodny czy wręcz wspierający obowiązujące na rynku trendy.
– W sieci Piotr i Paweł poszukujemy także innowacji technologicznych. W kilku marketach prowadzone są testy self-scaningu, czyli samoobsługi kasowej. Rozwiązanie to wykorzystuje skanery, ale idziemy też dalej. Testujemy samoobsługę przy użyciu aplikacji mobilnej, która pozwoli klientowi przyjść do sklepu z własnym telefonem, samemu wskanować nim zakupione produkty i jeszcze tym telefonem zapłacić – mówi Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł.
Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
- Stabilne wzrosty jakie mieliśmy do tej pory, czyli 15-20 proc. przyśpieszą. Obserwuję nasze
Wiemy już, co Piotr i Paweł zaproponował swoim największym wierzycielom. Zarząd sieci
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Panie Prezesie, z przykrością muszę to stwierdzić, jako Państwa wieloletni klient, ale i dostawca, że jak dla mnie to wyróżniacie się Państwo ostatnimi laty niestety jedynie negatywnie. Żeby to zmienić należałoby - z Waszej pięknej i wciąż nowej siedziby - pozbyć się paru osób, o skostniałym i nie rynkowym podejściu do handlu. Serdecznie polecam przewietrzenie kadr, które to nie jednej sieci pozwoliło wyjść z marazmu, jaki ją wcześniej dopadł. A jeśli pomysł ten jest nazbyt odważny, to doradzam choć rotacyjność obsady stanowisk. Zobaczy Pan co tak prosty zabiegów potrafi zdziałać... Z poważaniem.
zdjęć: 120
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
28 listopada 2019
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.