REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)
Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł. (Archiwum Wiadomości Handlowych)

Wszystkie sieci poszukują innowacji, ale nowoczesny supermarket to przede wszystkim nowoczesny asortyment. W sieci Piotr i Paweł testujemy także innowacje technologiczne, m.in. self-scanning oraz aplikację mobilną do samodzielnej odprawy kasowej – opowiada Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

REKLAMA

– Każda sieć i każdy format poszukuje różnych sposobów wyróżnienia się i jeszcze lepszego spełnienia oczekiwań klientów. Jednak z tymi działaniami nie można się zbytnio narzucać. Nowoczesny market to przede wszystkim nowoczesny, innowacyjny asortyment, zgodny czy wręcz wspierający obowiązujące na rynku trendy.

– W sieci Piotr i Paweł poszukujemy także innowacji technologicznych. W kilku marketach prowadzone są testy self-scaningu, czyli samoobsługi kasowej. Rozwiązanie to wykorzystuje skanery, ale idziemy też dalej. Testujemy samoobsługę przy użyciu aplikacji mobilnej, która pozwoli klientowi przyjść do sklepu z własnym telefonem, samemu wskanować nim zakupione produkty i jeszcze tym telefonem zapłacić – mówi Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~GAMP 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Panie Prezesie, z przykrością muszę to stwierdzić, jako Państwa wieloletni klient, ale i dostawca, że jak dla mnie to wyróżniacie się Państwo ostatnimi laty niestety jedynie negatywnie. Żeby to zmienić należałoby - z Waszej pięknej i wciąż nowej siedziby - pozbyć się paru osób, o skostniałym i nie rynkowym podejściu do handlu. Serdecznie polecam przewietrzenie kadr, które to nie jednej sieci pozwoliło wyjść z marazmu, jaki ją wcześniej dopadł. A jeśli pomysł ten jest nazbyt odważny, to doradzam choć rotacyjność obsady stanowisk. Zobaczy Pan co tak prosty zabiegów potrafi zdziałać... Z poważaniem.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony