REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)
Spoty reklamowe giumy Orbit z udziałem Magdaleny Różczki będą emitowane w telewizji do końca października

Spoty reklamowe giumy Orbit z udziałem Magdaleny Różczki będą emitowane w telewizji do końca października (Fot.materiały prasowe)

Z początkiem września rozpoczęła się siódma edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została aktorka Magdalena Różczka. Tegoroczna edycja akcji potrwa do marca 2020 roku i obejmie 100 tys. dzieci w szkołach podstawowych w całej Polsce. 

REKLAMA

Organizatorami programu są Polski Czerwony Krzyż oraz firma Mars Polska, producent bezcukrowej gumy Orbit. Inicjatywa wspierana jest przez partnerów merytorycznych: Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. W ramach „Dziel się Uśmiechem” 1 proc. ze sprzedaży gum Orbit w okresie od 1 września do 31 października jest przekazywany na 100 tys. zestawów do pielęgnacji zębów, materiały edukacyjne oraz organizację lekcji w szkołach.

Program realizowany jest w polskich szkołach od sześciu lat. W ramach zajęć edukacyjnych dzieci w wieku do 5 do 13 lat uczą się, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów. Dzięki temu „Dziel się Uśmiechem” pomaga w walce z problemem choroby próchnicowej u dzieci. Od 2013 roku w zajęciach edukacyjnych dotyczących prawidłowej higieny jamy ustnej wzięło udział ponad pół miliona uczniów.

– Przyznam, że wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że stan zębów dzieci w Polsce jest tak alarmujący – mówi Magdalena Różczka. 

Według danych zgormadzonych przez firmę IPSOS na zlecenie Mars Polska aż 72% dzieci w wieku szkolnym ma próchnicę, a na jedno dziecko przypadają aż trzy chore zęby.

Magdalena Różczka jako ambasadorka akcji będzie zaangażowana w promocję prawidłowych nawyków dbania o higienę jamy ustnej w mediach społecznościowych oraz w propagowanie akcji podczas wydarzeń medialnych. Siódmą edycję programu wspiera też kampania reklamowa w telewizji, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. 

Od początku września do końca października w czołowych stacjach telewizyjnych oraz wybranych internetowych serwisach wideo będzie można oglądać spot reklamowy z udziałem aktorki. 


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony