REKLAMAHELIO - MASY - BANER GŁÓWNY (23-29.03.2020)
Zarząd Makaronów Polskich zamierza w tym roku osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 proc. i trwale odzyskać rentowność – podaje PAP.
REKLAMA

Firma chce rozwijać eksport i budować jeden silny, własny brand makaronów oraz poprawić dystrybucję numeryczną. Zmieni się też model eksportu – w miejsce kontraktów marek własnych dla sieci dyskontowych w Europie Środkowej zainicjowano sprzedaż produktów brandowych oraz świadczenie produkcji usługowej na rynek niemiecki, chiński, rosyjski oraz ukraiński. W 2012 roku Makarony Polskie zanotowały zysk netto z działalności kontynuowanej na poziomie 1,3 mln zł wobec 3,35 mln zł straty przed rokiem. Przychody spadły rok do roku z 210,7 mln zł do 131,9 mln zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony