REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)
Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie.

Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie. (Makarony Polskie)

Strona 3 z 3
REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Klienci będą oczekiwali od nas zwiększenia oferty makaronów smakowych, makaronów z błonnikiem, makaronów witaminizowanych. Konsument oczekuje od nas makaronów prozdrowotnych na przykład bezglutenowych.

Z drugiej strony nie przewiduję wzrostu konsumpcji makaronów z mąki miękkiej, natomiast widzę potencjał wzrostu w grupie makaronów z semoliny i makaronów jajecznych. Tu widzę potencjał wzrostowy 20 – 30 proc. w ciągu najbliższych 4- 5 lat.

Czy rok 2018 będzie dobry dla firmy?

Patrzę na ten rok z ciekawością i optymizmem. A sprowadzając mój nastrój do jednego zdania, powiem tak: podwijamy rękawy i do roboty!

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony