REKLAMAKORAL - SORBET - Baner Główny (kwiecień 2020)
Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni (Fot.materiały prasowe)

Firma Makro Polska poszerza asortyment o nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

REKLAMA

W ofercie sieci hurtowni pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jabłka odmiany Szara Reneta.

Makro Polska cały czas rozwija ofertę marki Makro Chef. Została ona stworzona z myślą o przedstawicielach polskiej branży gastronomicznej, w konsultacji z ekspertami i szefami kuchni. Obecnie hurtownik oferuje ponad 700 produktów marki własnej. Od niedawna asortyment poszerzył się o nowe produkty posiadające sygnaturę programu Polskie Skarby Kulinarne. Celem programu jest podnoszenie standardów kuchni polskiej oraz zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

Makro Polska bierze pod uwagę kluczowe znaczenie, jakie mają dla rozwoju polskiej gastronomii lokalne produkty. W ofercie sieci pojawiły się kultowe smaki sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne – jabłka do pieczenia odmiany Szara Reneta. Owoce charakteryzują się intensywnym smakiem i zawierają najwięcej ze wszystkich odmian antocyjanów, czyli barwników roślin wspomagających układ krążenia, wzrok i pamięć. Doskonale smakują na surowo, są również idealne jako przetwory lub dodatek do wielu dań.

Oznaczone symbolem programu Polskie Skarby Kulinarne zostały również jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe i  kiełbasa biała parzona.

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni, m.in.: ryże, kasze, sosy, miody, warzywa i owoce.


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony