REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Hala Makro Cash&Carry przy Al. Jerozolimskich w Warszawie

Hala Makro Cash&Carry przy Al. Jerozolimskich w Warszawie (fot. fot. PJ)

Zaaranżowanie miejsc wypoczynku dla pracowników w każdej hali, uruchomienie programu „Wspierający liderzy” z pakietem szkoleń i warsztatów, podjęcie licznych inicjatyw integrujących – do 2025 roku Makro Polska wprowadzi nowe rozwiązania i udogodnienia dla swoich pracowników, mające na celu poprawę satysfakcji oraz komfortu pracy.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

W maju zarząd sieci hurtowni Makro Polska ogłosił nabór wewnętrzny do projektu „MAKRO 2025”, którego celem było wypracowanie nowej misji i wizji firmy na najbliższe lata. Ponad 100 zainteresowanych pracowników, entuzjastów marki oraz osób chętnych do współtworzenia przyszłości firmy zgłosiło się dobrowolnie do czynnego udziału w projekcie, by ostatecznie uformować 50-osobowy zespół pracowników „M25”, obejmujący różne stanowiska, poziomy w strukturze organizacyjnej, pokolenia i doświadczenia.

W okresie 4 miesięcy, przy wsparciu doświadczonych mentorów oraz komitetu sterującego, zespół M25 wypracował misję i wizję dla firmy, która została zaakceptowana przez zarząd spółki. Opracowana z wykorzystaniem metodologii „design thinking” formuła, zawiera szereg działań w pięciu obszarach: pracownik, klient, dostawca, społeczność i akcjonariusz. Jak przekonuje sieć, ich realizacja w przyszłości ma za zadanie wzmocnić lokalne działania i zapewnić dynamikę rozwoju sieci.

Zaaranżowanie miejsc wypoczynku dla pracowników w każdej hali, program „Wspierający liderzy”, pakiet inspirujących i rozwojowych działań szkoleniowych oraz podjęcie licznych inicjatyw integrujących – to jedynie niektóre z rozwiązań i udogodnień, jakie dla swoich pracowników planuje do 2025 roku wprowadzić Makro Polska. Mają one poprawić doświadczenia pracowników, ich satysfakcję z pracy  oraz odpowiedzą na potrzeby obecnych i przyszłych pokoleń w miejscu pracy.

Jak podkreśla Makro, od 2 lat firma stawia na inicjatywy pracowników, także w obszarze poprawiania satysfakcji klientów. Pracując w metodologii ciągłego doskonalenia, pracownicy zrealizowali ponad 200 inicjatyw, które po wdrożeniu przyniosły poprawę wskaźnika NPS i zwiększyły liczbę promotorów marki.

Sieć hurtowni Makro Polska obecnie zatrudnia blisko 5 000 pracowników na terenie całej Polski. Średni staż pracy wynosi 9 lat, a 41 proc. wszystkich zatrudnionych to osoby z 10-letnim stażem pracy w Makro. Aż 70 proc. stanowisk kierowniczych obejmują aktualnie pracownicy, będący wcześniej na niższych szczeblach w organizacji. Sieć stosuje także system stażowy, po którym można liczyć na zatrudnienie w firmie. W ubiegłym roku w firmie staż odbyło 90 osób, z których  90 proc. zostało później zatrudnionych na umowę o pracę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony