REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(materiały własne)

"Chwytaj w biegu", to nazwa konceptu handlowego łączącego kącik kawowy, ofertę produktów food-to-go i strefę gastronomiczną. Makro zaprezentowało kilka konceptów skierowanych do sklepów spożywczych, które ma trafić w gusta nowoczesnego klienta i pomóc detalistom wygenerować wyższe marże handlowe i podnieść wartość koszyka zakupowego.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Jak wynika z informacji przekazanych przez Makro, w ramach konceptu "Chwytaj w biegu" firma chce zaoferować detalistom trzy nowe sposoby na rozwój oferty. To kącik kawiarniany, bistro i oferta produktów food-to-go.

W ramach kąciku kawowego detalista będzie mógł kupić lub leasingować ekspres do kawy, regał oraz asortyment. Jak wynika z materiałów Makro, cena ekspresu charakteryzującego się wydajnością 100 kaw/dzień to 3,7 tys. złotych netto. Regał o wymiarach 210/90/60 cm to z kolei 2,6 tys. złotych netto. Makro oferuje także pakiet wizualizacji, pakiet startowy (asortyment firmy Rioba o wartości 200 zł) oraz rabaty na produkty do konceptu. Według makro, marża sklepu na produktach wyniesie 46 proc., przy czym sugerowane ceny sprzedaży wynoszą od 1,99 zł (za herbatę) do 2,49 zł (za pięć rodzajów kawy).

W ofercie bistro, Makro zapewnia sprzęt w cenie 1,6 tys. złotych netto oraz asortyment spod szyldu Makro Chef. Podobnie, jak w przypadku kąciku kawowego, detaliści mogą liczyć na pakiet wizualizacji i pakiet startowy (o wartości 200 złotych). Marża sklepu to 21 proc., a sugerowana cena za trzy produkty typu hot-dog to 2,99 zł.

Z kolei koncept "food-to-go" zakłada zakup lub leasing przez detalistę regału chłodzącego za 5 tys. złotych netto oraz zakup asortymentu - produktów dostępnych w Makro. Jak zapewnia firma, marża detalisty to 35 proc.

W ostatnim czasie Makro mocno stawia na rozwój w obszarze gastronomii. W tym celu zaprezentowano m.in. 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Firma szkoliła również detalistów w tym zakresie podczas Akademii Inspiracji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Tomasz 3 2 miesiące temu

    Gdzie można obejrzeć nowy koncept na żywo?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Gratuluję 2 3 miesiące temuocena: 100% 

    Marcinku, pełne skupienie...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kawosz 1 3 miesiące temuocena: 50% 

    Czy ja dobrze widzę? Cappuccino z ciepłego mleka? Zabrakło na chłodziarkę?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony