REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)
Alkohole

Alkohole (fot. materiały własne)

Małpki z czystą lub smakową wódką stanowią już 43 proc. wolumenowej wartości rynku wódek - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Jak wynika z danych CMR, dzienna sprzedaż małpek sięga nawet 3 mln sztuk. Prawie 30 proc. wszystkich transakcji dokonywanych jest od godz. 5 rano do godz. 12. Jednocześnie od poniedziałku do czwartku Polacy kupują 55 proc. tygodniowej sprzedaży małpek.

Wraz z dużym zainteresowaniem klientów rośnie znaczenie małpek na półce z alkoholami. W małych sklepach, jeśli chodzi o wódki ekonomiczne, zajmują już 73 proc. półki. W przypadku produktów lepszych jakościowo udziały te są mniejsze - 24 proc. dla średniej i prawie 8 dla wódek premium.

Zastanawiająca jest inna statystyka - w małych sklepach na aż 35 proc. paragonach nie pojawia się nic innego, poza wódką. Eksperci jednak uspokajają - szacuje się, że "tylko" 3 proc. populacji w wieku produkcyjnym kupuje codziennie butelkę wódki o pojemności 100 ml.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony