REKLAMAVOG Polska - Baner Główny (16-30.03.2020)

(fot. Temar)

O rozwoju i planach firmy, aktualnych trendach konsumenckich oraz zmianach w kanałach sprzedaży – rozmawiamy z Marcinem Klaczakiem, prezesem firmy Temar.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)

W tym roku Temar świętuje swoje 30-lecie. Proszę opowiedzieć nam trochę o działalności przedsiębiorstwa.

Jesteśmy firmą rodzinną, założoną przez mojego ojca w 1990 roku, zaraz po zmianach systemowych, które otworzyły Polskę na luksusowe towary zagraniczne. Chęć importu wyjątkowych produktów została zaszczepiona w nas przez moją babcię, która przez wiele lat prowadziła sklepy kolonialne na Śląsku. Gdy zupełnie przypadkowo zauważyliśmy ogłoszenie holenderskiego producenta serów, który poszukiwał partnera w Polsce, byliśmy przekonani, że to niepowtarzalna okazja zajęcia się czymś, co nas pasjonuje. Oczywiście, przez ostatnie trzydzieści lat wiele się zmieniło i firma przemieniła się z małego przedsiębiorstwa w klasyczną średnią firmę zarządzaną rodzinnie. Od samego początku za nadrzędne cele stawialiśmy sobie ekspercką wiedzę o europejskim nabiale, profesjonalną obsługę naszych klientów oraz ciągłe poszerzanie asortymentu o nietuzinkowe produkty. Patrząc z perspektywy trzech dekad, wydaje mi się, że ten etos nie tylko przetrwał, ale jeszcze się umocnił i ugruntował.

Czy mógłby nam Pan przybliżyć charakter codziennej działalności Państwa firmy?

Firma Temar od początku istnienia koncentruje się na imporcie najwyższej jakości produktów nabiałowych z całej Europy. Kluczowe są dla nas państwa europejskie o dużej tradycji mleczarskiej, takie jak Włochy, Francja, Holandia czy Hiszpania, ale poszukujemy ciekawych produktów nabiałowych we wszystkich zakątkach Starego Kontynentu. Temar szczyci się swoim młodym zespołem odpowiedzialnym za eksplorację rynku. Są to osoby, które przechodzą kompleksowe szkolenie z wiedzy o nabiale, by potem podróżować po Europie i nawiązywać biznesowe relacje zarówno z dużymi mleczarniami reprezentującymi znane i lubiane marki, jak również z małymi rzemieślniczymi producentami-pasjonatami. W ten sposób nasz asortyment wynosi już ponad 400 wyselekcjonowanych produktów.

Zajmujemy się również szeroką dystrybucją naszego asortymentu. Docieramy do każdego zakątka Polski. Nasze dedykowane zespoły gwarantują, że klienci handlu nowoczesnego, tradycyjnego, oraz HoReCa otrzymują regularną obsługę. Od prawie dekady prowadzimy też działania eksportowe, a w 2020 roku planujemy znacznie zintensyfikować naszą obecność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Z Pana wypowiedzi wynika, że Temar przywiązuje dużą uwagę do wszelkich trendów i innowacji rynkowych. Jakie trendy obserwujecie Państwo obecnie i jak na nie reagujecie?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony