REKLAMADESIGNATURE - baner główny 17-20.10

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, a prywatnie inwestor, nabył udziały w spółce M4B, która specjalizuje się w technologiach dedykowanych branży handlowej, jest m.in. liderem rynku digital signage w Polsce.

REKLAMA
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, udziałowiec M4B

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, udziałowiec M4B (materiały prasowe)

Jarosław Leśniewski, prezes M4B poinformował, że Marek Sypek "został oficjalnie znaczącym akcjonariuszem firmy". Szef firmy Stock Polska w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl zasygnalizował, że jego zaangażowanie w spółkę jest czysto finansowe i nie będzie pełnił w niej żadnych funkcji. Co – jak podkreślił - nie przeszkodzi mu w ewentualnym wsparciu strategicznym zarządu, który już teraz świetnie radzi sobie z zarządzaniem i rozwojem.

Pytany o to, dlaczego zdecydował się na inwestycję w firmę M4B Marek Sypek powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że nowoczesne technologie zawsze leżały w zasięgu jego prywatnych zainteresowań, a digital signage oraz self check-out stands dla detalu są na mocnej fali wzrostowej.

- Świetne zaplecze technologiczne oraz ludzkie połączone z interesującym i ciągle rozwijającym się portfolio klientów przekonało mnie do tej inwestycji – wyjaśnił nowy udziałowiec firmy M4B.

- W kontekście dynamicznego rozwoju oraz ambitnych planów spółki - doświadczenie Marka zarówno w zakresie operacyjnego zarządzania dużą organizacją jak również strategicznego planowania jest bezcenne - podsumował Jarosław Leśniewski, prezes M4B.

Historia firmy M4B sięga 2005 roku kiedy powstała M4B, jako firma technologiczna, specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu, w oparciu o technologie wiodących światowych dostawców (jak m.in. Microsoft, Java, Nokia, Symbian, Sybase, LG, Samsung).

W kolejnych latach działalności firma ukierunkowała swoje działania na rynek digital signage i obecnie jest liderem tej branży w Polsce. Władze firmy podkreślają, że „misją M4B S.A. jest skuteczne dotarcie z przekazem informacyjnym do odbiorcy.” I wskazują, że „dynamiczne nośniki multimedialne są w marketingu dużo efektywniejsze od tradycyjnych, statycznych materiałów.”

M4B S.A. tworzą eksperci z branży Digital Signage, technologii mobilnych i internetowych, telekomunikacji, bezpieczeństwa oraz projektowania, budowy i wdrażania informatycznych systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony