REKLAMADan Cake - Baner Główny (lipiec-sierpień 2018)

ZMIANY PERSONALNE

 

12 lipca 2018, 15:21

Rada nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 1 lipca 2018 roku Mariusza Glenszczyka na stanowisko prezesa zarządu. Pełnił on dotychczas funkcje wiceprezesa zarządu, dyrektora ds. handlu i marketingu oraz pełnomocnika zarządu ds. zintegrowanego systemu jakości. Do zarządu spółki dołączyła również Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. handlu i trade marketingu.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

(mat. prasowe)

Powyższe zmiany były konsekwencją przyjętej przez akcjonariuszy polityki rozwoju organizacji, w ramach której Tomasz Jurczyk, jeden z założycieli spółki oraz jej akcjonariusz, pełniący dotychczas funkcję prezesa, podjął nowe wyzwania zawodowe, poza strukturami organizacji, z którą był związany od 28 lat.

Nowo powołany prezes zarządu Mariusz Glenszczyk, obejmujący jednocześnie stanowisko dyrektora generalnego, ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowy modeli oraz strategii biznesowych, handlowych i marketingowych, a także tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania jakością. W swej 30 letniej aktywności biznesowej z firmą TiM S.A. związany jest od niemal 25 lat.

Jest pasjonatem wiedzy i wina, członkiem rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.

Spółka pod przywództwem Mariusza Glenszczyka rozwijać będzie strategię, która pozwoli utrzymać pozycję lidera w imporcie i dystrybucji win gronowych na rynku polskim oraz rozwijać koncepcję sprzedażową na rynkach azjatyckich tj. Chiny, Korea, Hong Kong, Tajwan.

TiM S.A. koncentrować się będzie na umocnieniu pozycji i rozpoznawalności marek z obecnego portfolio, a także na budowaniu nowych brandów, zgodnie z wykreślonymi trendami rynkowymi. Wartością kluczową dla TiM S.A. jest najwyższa jakość oferowanych produktów, dlatego też spółka skupi się na rozwoju własnego laboratorium. Organizacja przygląda się również innym uczestnikom rynku i nie wyklucza rozmów w zakresie akwizycji.

Spółka TiM S.A. jest podmiotem grupy kapitałowej Ambra S.A. i istnieje na rynku polskim od 28 lat. Zajmuje się importem i dystrybucją win gronowych. Krajowy wynik sprzedażowy 11 milionów butelek w ujęciu rocznym daje firmie  około 10-12 proc. udział w rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony