REKLAMAPSZCZÓŁKA - Pychałki z chrupkami - baner główny

Z dniem 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard objął Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek Standard Blend i usług marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który będzie pełnił funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.

REKLAMAFBKCH - Belka w artykułach
Mark Thorne, nowy dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard

Mark Thorne, nowy dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard (mat. prasowe)

Mark Thorne związany jest z branżą alkoholową od wielu lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego. W 2012 roku objął stanowisko dyrektora handlowego w Chivas Brothers, gdzie był odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej. Od 2014 roku na stanowisku dyrektora marek Standard Blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.

– Objęcie funkcji dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard to dla mnie bardzo ważny etap kariery zawodowej. Dotychczas byłem odpowiedzialny za marki szkockiej whisky, dlatego cieszy mnie fakt, że w Polsce ten segment tak prężnie się rozwija. Polski rynek niesie ze sobą ogromne możliwości. Jestem bardzo zadowolony, że będę mógł pracować z zespołem Wyborowa Pernod Ricard nad strategią marketingową naszych produktów, w tym słynnych polskich wódek. – powiedział Mark Thorne, nowy dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard.

Mark Thorne będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"