REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(materiały prasowe)

Pod koniec marca nowości – roślinne burgery i klopsy marki Dobra Kaloria trafiły do sieci Lidl, Netto oraz Auchan. Po handlu nowoczesnym przyszła kolej na restauracje. Jako pierwsza, roślinne nowości od Dobrej Kalorii, zdecydowała się wprowadzić sieć restauracji Olimp.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

Od 11. 04 w restauracjach sieci Olimp w całym kraju będzie można spróbować roślinnych klopsów na marchewkowym spaghetti w sosie słodko kwaśnym. – Już w zeszłym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego menu dania w stu procentach roślinne, pod hasłem Roślinne Poniedziałki w Restauracjach Olimp. Teraz testujemy nowy produkt. Marka Dobra Kaloria cieszy się ogromnym zaufaniem swoich klientów, a nasi szefowie kuchni pozytywnie ocenili smak i skład klopsów roślinnych - mówi brand manager Restauracji Olimp Tomasz Kowalski. Klopsy pod Marką Dobra kaloria mają w stu procentach roślinny skład oparty w głównej mierze na kiełkach słonecznika, białku pszenicy oraz grochu. Nie zawierają natomiast soi. – Jesteśmy przekonani, że ta nowość spotka się z zainteresowaniem i uznaniem naszych gości – dodaje Kowalski.

We współpracę z marką Dobra Kaloria oraz siecią restauracji Olimp zaangażowali się również twórcy  z kampanii RoślinnieJemy. Dzięki temu szefowie kuchni zostali przeszkoleni z zakresu kuchni roślinnej oraz zalet diety wegańskiej. W ramach ogólnopolskich warsztatów kucharze dowiedzieli się jak komponować pełnowartościowe dania oparte w pełni o warzywa, kasze, rośliny strączkowe czy orzechy.

Dobra Kaloria, stworzona przez rodzinną firmę z Częstochowy obecna jest na polskim rynku od 13 lat. Marka głównie znana jest batonów, produktów śniadaniowych i przekąsek charakteryzujących się w naturalnym i wartościowym składem. Dotychczas produkty marki były dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. – Wraz z uruchomieniem produkcji roślinnych zamienników mięsa otwieramy się także na odbiorców z branży HoReCa, bo wiemy, że coraz więcej osób, niekoniecznie wegan czy wegetarian, idąc do restauracji poszukuje dań bezmięsnych. Cieszymy się, że nasza premiera odbywa się w ogólnopolskiej sieci, dzięki czemu klienci w wielu miastach Polski będą mogli spróbować roślinnych klopsów Dobra Kaloria w bardzo ciekawym wydaniu – mówi Karolina Kubara współwłaściciel marki.

W ramach kampanii Sezon Nowości w Restauracjach Olimp roślinne klopsy Dobrej Kalorii pojawią się w sieci 11 i 25 kwietnia, 14 i 23 maja oraz 6 i 20 czerwca tego roku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony