REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(screen thinx.com)

Thinx – dla ludzi, którzy mają okres. Tak brzmi hasło reklamowe marki, która wprowadza właśnie na amerykański rynek. Bielizna ma zastąpić używane w trakcie menstruacji środki higieniczne.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Pomysł wpisuje się w modne ostatnio trendy ekologiczne i zero waste. Zamiast stosować podpaski czy tampony, można zastąpić je bielizną, która według producenta ma zapewnić ochroną podobną jak 4 średniej wielkości tampony.

W spocie „MENstruation” produkt reklamują mężczyźni, którzy mówią o swoim pierwszym okresie, albo stają w niezręcznych sytuacjach pojawiających się z zaskoczenia, takich jak np. poplamione spodnie. Spot kończy się pytaniem, czy gdyby mężczyźni mieli okres, możnaby o tym po prostu rozmawiać.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony