REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

(materiały prasowe)

Produkty Marwit oraz marek Ogrody Natury i Oskoła pojawią się na stacjach PKN Orlen w niemal całej Polsce. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z liderem na rynku paliwowym, będziemy jeszcze łatwiej mogli dotrzeć ze świeżą i zdrową żywnością do konsumentów – komentuje prezes firmy Marwit, Maciej Jóźwicki. 

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Świeże soki, Marwitki, zupy krem, smoothie - to tylko niektóre z produktów, jakie można kupić od 9 października na 93 stacjach PKN Orlen. Od teraz będą one dostępne w województwach: mazowieckim, pomorskim, małopolskim, dolnośląskim, śląskim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, łódzkim, opolskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim.

Produkty Marwit, Ogrodów Natury i Oskoły wyeksponowane zostały w niebanalnym miejscu – na wyspach Fresh, czyli półkach zarezerwowanych wyłącznie dla towarów zdrowych, świeżych i pełnowartościowych, takich jak na przykład nabiał czy owocowo-warzywne przekąski. – Jako liderzy produkcji świeżych soków oraz dań, do których nie dodaje się barwników czy środków konserwujących wiedzieliśmy, że nie może nas zabraknąć w tym miejscu – tłumaczy prezes Maciej Jóźwicki.

Marwit nawiązał współpracę z PKN Orlen na sześć miesięcy. Nie wyklucza jednak, że po tym czasie przedłuży umowę oraz zwiększy liczbę stacji, na których produkty będą dostępne.

Producent pojawił się w kolejnym kanale dystrybucji, po sklepach tradycyjnych, super- i hipermarketach, dyskontach i HoReCa (czyli restauracjach, hotelach i firmach cateringowych) po to, by jeszcze bardziej ułatwić klientom dostęp do świeżych i zdrowych produktów. Chce również zmierzyć się ze skłonnością Polaków do spożywania śmieciowego jedzenia podczas podróży.

– Nasze produkty są alternatywą dla chipsów i słonych przekąsek – tłumaczy prezes Marwit Sp. z o.o. - Udowadniają, że szybkie w przygotowaniu, gotowe jedzenie, może być pełnowartościowe i zdrowe.

Dzięki współpracy Marwit z PKN Orlen sięganie po zdrowe przekąski będzie jeszcze prostsze, bo nie będzie wymagało szukania dyskontów czy supermarketów na trasie podróży. W ten sposób firma wpisuje się w kluczowe trendy w żywieniu – popularność produktów z sektora convenience oraz skłonność do szukania ulubionych przekąsek w miejscach, mieszczących się najbliżej konsumenta.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Obserwujący 1 2 miesiące temuocena: 0% 

    Też mi informacja, konkurencja stacyjna ma te produkty od lat a Orlen reaguje jak Śpiąca Królewna. Nie ma tu nic innowacyjnego poza reklamą obydwu firm.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"