REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Zdaniem producentów

 

4 października 2017, 14:14

Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice

Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice (fot. materiały prasowe)

Ogłoszenie dokumentu pt. Standardy Komunikacji Marketingowej w Grupie Maspex jest reakcją koncernu na sytuację, jaka miała miejsce w związku z reklamą napoju Tiger, zamieszczoną 1 sierpnia na Instagramie. W specjalnym oświadczeniu zamieszczonym na stronie internetowej, firma zapewnia, że wyciągnęła wnioski z tamtej wpadki. Jednym z nich jest wprowadzenie oficjalnego dokumentu w sprawie standardów komunikacji marketingowej.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

W oświadczeniu wiszącym na stronie firmy Maspex przeprasza wszystkich, przede wszystkim samych powstańców i przyznaje, że tak dramatycznemu wydarzeniu jak Powstanie Warszawskie oraz jego uczestnikom należy się szczególny szacunek i pamięć. „Przyznajemy, to nie powinno się wydarzyć. Bierzemy pełną odpowiedzialność za tę sytuację i wyciągamy wnioski, a osoby odpowiedzialne poniosą konsekwencje.” – czytamy w oświadczeniu.

Opracowane w Maspexie Standardy są wspólną deklaracją pracowników, współpracowników i wszystkich podmiotów uczestniczących w tworzeniu treści marketingowych. Zobowiązują wszystkich do powstrzymywania się od wszelkich działań, które mogłyby wpłynąć negatywnie na wizerunek poszczególnych brandów i całej Grupy Maspex, do przestrzegania prawa, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów. Wzywają do szacunku dla każdego, niezależnie od wieku, płci, rasy, wykształcenia, pochodzenia, narodowości, orientacji seksualnej, przekonań religijnych lub politycznych.

Maspex zobowiązuje się ponadto do eliminacji wszelkich treści agresywnych, wulgarnych, obraźliwych lub obscenicznych, a także elementów w jakikolwiek sposób związanych z działaniami przestępczymi czy nawiązujących do polityki. Deklaracja dotyczy także poszanowania praw osób trzecich oraz reguł uczciwej konkurencji.

Standardy Komunikacji Marketingowej w Grupie Maspex

Preambuła: Stworzyliśmy niniejsze standardy jako deklarację dla naszych pracowników, współpracowników, wszystkich podmiotów oraz ich pracowników tworzących treści marketingowe, które są udostępniane w jakikolwiek sposób we wszelkich formach komunikacji na rzecz każdej naszej marki.

Deklarujemy, że:

  1. Jesteśmy świadomi wagi i wpływu komunikacji marketingowej na wizerunek poszczególnych Brandów, a także całej Grupy i powiązanych z nią podmiotów. W związku z tym zobowiązujemy się do nie wykonywania jakichkolwiek działań, które negatywnie wpłynęłyby na wizerunek ww. podmiotów lub produktów w oczach opinii publicznej, godziłyby w dobre imię lub renomę Brandów lub Grupy Maspex.
  2. Będziemy przestrzegać zasad obowiązującego prawa, współżycia społecznego i dobrych obyczajów, a wszelkie działania podejmowane będą w sposób odpowiedzialny, mając na uwadze ich szczególny wpływ na społeczny wizerunek Grupy Maspex oraz jej Brandów.
  3. W komunikacji szanujemy każdego, niezależnie od jego wieku, płci, rasy, wykształcenia, pochodzenia, narodowości, orientacji seksualnej, przekonań religijnych lub politycznych.
  4. Nie dopuszczamy treści, które obrażają uczucia religijne, propagują ideologię nazizmu, komunizmu lub apartheidu, bądź kwestionują prawdę historyczną.
  5. Nasza komunikacja nie będzie nawoływać do agresji, zawierać jakichkolwiek elementów, które mogą zostać uznane za promowanie, zachęcanie lub instruowania dla działań przestępczych lub w jakikolwiek sposób nawiązywać do polityki.
  6. Zobowiązujemy się z uważnością podchodzić do treści, aby nie były wulgarne, obraźliwe lub obsceniczne.
  7. Działalność marketingowa będzie wykonywana z poszanowaniem praw osób trzecich, a w szczególności ich prywatności, dóbr osobistych, praw własności intelektualnej oraz reguł uczciwej konkurencji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~jogi baboo 1 16 dni temuocena: 0% 

    Czyli bojkot konsumencki zadziałał. Zabolało. To dobrze. Ciekawe czy ta agencja PR która wymyśliła kampanię jeszcze istnieje.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"