REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

Firma Maspex Wadowice rozwiązała umowę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która odpowiadała za obsługę m.in. marki Tiger Energy Drink w social mediach - podaje portal wirtualnemedia.pl. Rozwiązanie umowy nastąpiło za porozumieniem stron.

Powyżej: jeden z kontrowersyjnych wpisów opublikowanych na profilu Tigera

Powyżej: jeden z kontrowersyjnych wpisów opublikowanych na profilu Tigera

Jeszcze przed zrezygnowaniem z usług agencji przez Maspex, z internetu zniknęły wszystkie dotychczasowe wpisy na profilach marki Tiger w serwisach Instagram i Twitter. Na Instagramie opublikowany został komunikat: "Usuwamy profil Tigera z portalu Instagram, ponieważ nie widzimy możliwości kontynuacji komunikacji w dotychczasowym formacie".

Przypomnijmy, że już w środę agencja J. Walter Thompson Group Poland zwolniła osoby odpowiedzialne za wpisy Tigera na Instagramie. - Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych wartości - tłumaczyła w oświadczeniu Beata Turlejska-Zduńczyk, prezes agencji. - Sytuację uważamy za niedopuszczalną i zostaną wyciągnięte konsekwencje - zapewniła.

Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu, w rozmowie z portalem weszlo.com podkreślił, iż jego zdaniem agencja reklamowa otrzymała od firmy zbyt dużą swobodę działania. Stwierdził też, że agencja "okazała się niestaranna". Szef spożywczego giganta zadeklarował, iż Maspex dokona "gruntownej analizy procedury realizowania kampanii reklamowych", a także będzie musiał "zastanowić się nad komunikacją marki Tiger".

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Ichi- san 1 wczoraj 14:48ocena: 100% 

    Neomarksistowski marsz przez instytucje zdaje egzamin. Zainstalowali się oni nawet w agencjach PR. Prezes Pawiński udaje niewiniątko, ale przecież obrazoburcza wymowa tzw. kartek z kalendarza nie jest niczym nowym. W tym przypadku flirt z tzw. "lewactwem" i "prawilne" myślenie okazały się dla niego bardzo szkodliwe.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"