REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Handel przyszłości nie będzie przypominał handlu znanego nam obecnie?

Handel przyszłości nie będzie przypominał handlu znanego nam obecnie? (fot. materiały prasowe)

Firma MasterCard wprowadziła pierwszą aplikację handlową, działającą z humanoidalnym robotem Pepper firmy SoftBank Robotics. Czy roboty wyprą ze sklepu ekspedientów?

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

Aplikacja jest oparta na świadczonej przez MasterCard globalnej usłudze płatności cyfrowych MasterPass, która umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie płatności cyfrowych przy użyciu różnych urządzeń. Aplikacja zostanie pilotażowo wdrożona przy współpracy z firmą Yum! Brands jeszcze w tym roku w wybranych restauracjach Pizza Hut w regionie Dalekiego Wschodu. To pierwsze tak zaawansowane rozwiązanie, pozwalające zastąpić żywego ekspedienta robotem. Rozbudowane funkcje robota pozwolą zapewnić podstawową obsługę klienta, włącznie z udzielaniem informacji, np. o kaloryczności posiłku i sfinalizowaniem transakcji sprzedaży. Pizza Hut będzie testować Peppera w obszarze przyjmowania zamówień i zarządzania płatnościami. Uwolni to personel od części obowiązków i umożliwi podniesienie jakości obsługi klientów. Pepper pozwala na odczuwalne skrócenie czasu oczekiwania w przypadku transakcji sprzedaży z dostawą i na wynos, które stanowią obecnie około 80 proc. obrotów firmy.

Aplikacja Pepper została opracowana przez zespół MasterCard Labs w Singapurze, jeden z ośmiu ośrodków badawczo-rozwojowych MasterCard na świecie. Jest ona kolejnym elementem realizowanych przez MasterCard programów, mających umożliwić dokonywanie płatności za pomocą wszelkiego rodzaju inteligentnych gadżetów (od opasek fitness po lodówki), a obecnie również roboty. Integracja z Pepperem otwiera nowe możliwości w dziedzinie handlu detalicznego, takie jak spersonalizowane usługi zakupów połączone z usługami concierge, płatność bez przechodzenia przez kasę czy zakup towarów w sklepie ze zleceniem ich dostawy do domu. Podobne udogodnienia mogą być zapewnione również w innych miejscach, gdzie wymagana jest interakcja z klientem, takich jak hotele, banki, porty lotnicze.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony