REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)
Handel przyszłości nie będzie przypominał handlu znanego nam obecnie?

Handel przyszłości nie będzie przypominał handlu znanego nam obecnie? (fot. materiały prasowe)

Firma MasterCard wprowadziła pierwszą aplikację handlową, działającą z humanoidalnym robotem Pepper firmy SoftBank Robotics. Czy roboty wyprą ze sklepu ekspedientów?

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Aplikacja jest oparta na świadczonej przez MasterCard globalnej usłudze płatności cyfrowych MasterPass, która umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie płatności cyfrowych przy użyciu różnych urządzeń. Aplikacja zostanie pilotażowo wdrożona przy współpracy z firmą Yum! Brands jeszcze w tym roku w wybranych restauracjach Pizza Hut w regionie Dalekiego Wschodu. To pierwsze tak zaawansowane rozwiązanie, pozwalające zastąpić żywego ekspedienta robotem. Rozbudowane funkcje robota pozwolą zapewnić podstawową obsługę klienta, włącznie z udzielaniem informacji, np. o kaloryczności posiłku i sfinalizowaniem transakcji sprzedaży. Pizza Hut będzie testować Peppera w obszarze przyjmowania zamówień i zarządzania płatnościami. Uwolni to personel od części obowiązków i umożliwi podniesienie jakości obsługi klientów. Pepper pozwala na odczuwalne skrócenie czasu oczekiwania w przypadku transakcji sprzedaży z dostawą i na wynos, które stanowią obecnie około 80 proc. obrotów firmy.

Aplikacja Pepper została opracowana przez zespół MasterCard Labs w Singapurze, jeden z ośmiu ośrodków badawczo-rozwojowych MasterCard na świecie. Jest ona kolejnym elementem realizowanych przez MasterCard programów, mających umożliwić dokonywanie płatności za pomocą wszelkiego rodzaju inteligentnych gadżetów (od opasek fitness po lodówki), a obecnie również roboty. Integracja z Pepperem otwiera nowe możliwości w dziedzinie handlu detalicznego, takie jak spersonalizowane usługi zakupów połączone z usługami concierge, płatność bez przechodzenia przez kasę czy zakup towarów w sklepie ze zleceniem ich dostawy do domu. Podobne udogodnienia mogą być zapewnione również w innych miejscach, gdzie wymagana jest interakcja z klientem, takich jak hotele, banki, porty lotnicze.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony