REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)
Strona 2 z 3
REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)
Mateusz Mazurek, head of operational support w sieci Kakadu

Mateusz Mazurek, head of operational support w sieci Kakadu (fot. Kakadu)

Pracownicy Kakadu uspokajają klientów, że na ten moment sklepy sieci działają normalnie, choć z pewnymi ograniczeniami. – Wyjaśniamy klientom, że nie ma potrzeby gromadzenia nadmiernych zapasów – podkreśla Mateusz Mazurek.

– W naszych placówkach wszystkie transakcje, sprzątanie sklepu czy wyrzucanie odpadów, musi odbywać się w rękawiczkach jednorazowych. Pracownicy wymieniają je podczas każdego wyjścia do toalety czy na przerwę. Podczas przyjmowania płatności praca w rękawiczkach jest obowiązkiem – akcentuje.

Zwraca też uwagę, że pracownikom sklepów Kakadu zaleca się częste mycie dłoni wodą z mydłem i odkażanie ich dostępnymi środkami. Kolejnym środkiem ostrożności jest dezynfekcja kas, pin padów, klawiatur i myszek specjalnymi płynami, w które zostały wyposażone sklepy. Co więcej, rano, w południe i na zakończenie dnia, pracownicy sklepów myją podłogę płynem z dodatkiem środka dezynfekującego.

– Na sali sprzedaży pozostawiamy tylko 3 koszyki zakupowe, tak by móc zdezynfekować ich rączkę po każdym kliencie, który z nich skorzysta. Natomiast w każdej kasie ustawiliśmy osłony „antywirusowe” osłaniające kasjerów od klientów. Na sali sprzedaży wystawiliśmy rękawiczki jednorazowe, aby każdy klient mógł w nich dokonywać zakupów, jak również środki do dezynfekcji dłoni przed i po wizycie w naszym salonie – wymienia head of operational support w sieci Kakadu.

I dodaje: – Wiemy ile serca, zaangażowania i wiedzy każdego dnia wkładają załogi w pracę, w tych trudnych czasach, dlatego postanowiliśmy też dla wspólnego bezpieczeństwa - pracowników, ale i klientów, skrócić godziny pracy, a także zaoferować możliwość skorzystania z wszystkich przywilejów pracowniczych, takich jak opieka nad dzieckiem, przesunięcie urlopu wypoczynkowego czy pomoc we wszystkich indywidualnych kwestiach każdego członka naszej społeczności, który potrzebował pomocy.

Rynek zoologiczny w ostatnich latach zaczął nabierać w Polsce tempa. – Wpływ korona-kryzysu na branżę będziemy mogli ocenić dopiero za jakiś czas. Nie wiadomo, ile potrwa epidemia. Z pewnością niepewność odnośnie przyszłości przez jakiś czas będzie oddziaływać na nasz cały biznes i prowadzony z dużym zaangażowaniem handel – przyznaje Mazurek. – Wierzymy jednak, że wdrożenie odpowiednich procedur, zaangażowanie w kwestie sanitarne i stosowanie się do wytycznych podawanych przez instytucje państwowe, pomogą nam szybko zażegnać lęki i obawy, co przyczyni się do szybkiego powrotu na właściwe tory całego biznesu, nie tylko zoologicznego – zaznacza.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 13

  • 12
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Realista 2 2 miesiące temuocena: 0% 

    To jakiś absurd, dlaczego te sklepy jeszcze są otwarte??? Chyba tylko po to żeby narażać zdrowie a może i życie pracowników sklepu i klientów??? W tych sklepach są towary, które można kupić w supermarketach więc po co narażać zdrowie i życie ludzi??? Poza tym jest sprzedaż internetowa. ZAMKNĄĆ WSZYSTKIE SKLEPY STACJONARNE KAKADU!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Anonim 1 2 miesiące temuocena: 63% 

    Wierutna bzdura. W sieci sklepów kakadu nie są sprzedawane żadne leki. Preparaty, które możemy tam kupić to co najwyżej suplementy diety. Nie ma tam też żadnych karm leczniczych i proszę nawet nie wspominać o Royal Canin. Z tej firmy można u Państwa dostać karmy ulepszone jednym suplementem, żeby producent mógł na opakowaniu napisać "specjalistyczna". Nie posiadacie Państwo karm stricte leczniczych. Zwykłe karmy dla zwierząt można kupić w każdym sklepie spożywczym a dla bardziej wybrednych przez Internet. Jeśli chodzi o preparaty na kleszcze i tym podobne to można je zakupić nawet w sklepach spożywczych albo u weterynarza często w dużo atrakcyjniejszych cenach. W żaden sposób nie odciażacie lekarzy weterynarii. Pracownik sklepu nie jest weterynarzem, nie posiada niezbędnej wiedzy do stawiania jakichkolwiek diagnoz i proponowania sposobów leczenia. Przykre jest to, że świadomie narażają Państwo zdrowie swoich klientów i pracowników. Absurd. Czas przejrzeć na oczy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony