REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (18-24.03.2019)

(Grupa Maxima)

Maxima Grupė, która jest właścicielem sieci detalicznych w pięciu krajach, wyznaczyła dwóch nowych członków do zarządu swojej litewskiej spółki zależnej Maxima Litwa: Dalius Misiūnas, prezes zarządu i dyrektor generalny Maxima Grupė oraz Margaritę Plešakienė, szefową działu kadr w Maxima Litwa. Dalius Misiūnas został również mianowany prezesem zarządu spółki zależnej. Kristina Meidė, która do tej pory była przewodniczącą rady, będzie nadal członkinią zarządu i dyrektorem generalnym spółki.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

- Na początku tego roku zatwierdziliśmy nową strategię Maxima Grupė do 2025 r. Jej wdrożenie w ścisłej współpracy między grupą a firmami w pięciu krajach, w których operator działa jest kluczowe dla jej realizacji. Litewski oddział Maxima Groupe to największa spółka w grupie, w której rozpoczynają się najważniejsze zmiany i inicjatywy. Tym krokiem umacniamy współpracę między zespołami Maxima Grupė i Maxima LT w celu stworzenia podstaw do skutecznej realizacji celów jakie wyznacza nasza niwa strategia, czyli: poprawy jakości obsługi klienta i stworzenia lepszego środowiska pracy - mówi Dalius Misiūnas, nowy prezes zarządu Maxima Litwa i dyrektor generalny całej Maxima Grupė.

Ważnym priorytetem na nowym etapie działania grupy będzie stworzenie jednolitej kultury korporacyjnej i wzmocnienie pozycji pracowników. Z tego powodu szef działu kadr w Maxima Litwa został również powołany do zarządu firmy.

Od teraz zarząd Maximy na Litwie będzie składał się z siedmiu członków. Oprócz D. Misiūnasa i M. Plešakienė, w jej skład wchodzą także Kristina Meidė, dyrektor generalny Maxima LT, Gabrielius Morkūnas, dyrektor finansowy, Vilma Drulienė, dyrektor ds. Handlowych, Irtautė Ščerbavičienė, dyrektor ds. Operacyjnych i Ernesta Dapkienė, szef komunikacji i sprawy firmowe.

Maxima Grupė zarządza obecnie na Litwie siecią 247 sklepów. W tym roku Maxima Grupė planuje otworzyć 120-140 sklepów na wszystkich rynkach, w większości w Polsce.

W strategii Maxima Grupė, która została zatwierdzona w lutym, firma przewiduje się szybką ekspansję międzynarodową, z inwestycjami o wartości prawie 100 mln euro rocznie do 2025 r. - co najmniej 600 mln euro ogółem. Inwestycje te zostaną przeznaczone na wzmocnienie sieci sklepów na istniejących i nowych rynkach oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. Celem jest wzrost obrotów grupy o 7 proc. rocznie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony