REKLAMAEXPRESS - Baner główny
Produkty McCormick

Produkty McCormick (Fickr: Sarah Marriage, CC BY 2.0)

McCormick, światowy gigant w branży przypraw, posiadający 20% udziały w rynku detalicznym, adaptuje swój model biznesowy do nowych czasów. Firma mocno inwestuje w marketing cyfrowy. W regionie Europa/Środkowy Wschód/Afryka najwyższą stopę zwrotu z inwestycji firma uzyskała w Polsce.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

W kwietniu br. Lawrence Kurzius, CEO w firmie McCormick&Company, opisał zasady rozwoju innowacyjności firmy, podkreślając znaczenie nowych odkryć naukowych, technologii i badań w utrzymaniu konkurencyjności biznesu w czasach, gdy nawyki i potrzeby konsumentów tak szybko się zmieniają. Innowacje dotyczą wszystkich aspektów działalności biznesowej, od globalnego łańcucha dostaw, przez marketing, aż po pakowanie i sprzedaż – informuje portal The Motley Fool.

W dobie internetu McCormick&Co. zainwestował w najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie marketingu cyfrowego i w 2016 r. osiągnął nowe szczyty w wydatkach na ten cel, przeznaczając na reklamy cyfrowe 46% całego budżetu. Dzięki temu firma osiągnęła znaczące sukcesy. W Wielkiej Brytanii zaangażowanie konsumentów, mierzone jako liczba interakcji klientów z treściami reklamowymi, wzrosło trzykrotnie. We Francji liczba odwiedzin strony firmowej McCormick wzrosła o 46%. W Polsce stopa zwrotu z inwestycji ROI okazała się najwyższa spośród wszystkich krajów regionu Europa/Środkowy Wschód/Afryka. Natomiast w Chinach na portalach społecznościowych i komunikatorach ruch wzrósł o 51%, a e-commerce McCormicka w tym kraju zwiększył przychody o 150%.

W Stanach Zjednoczonych kampania reklamowa Everyday Purity wygenerowała 250 mln odwiedzin, a film reklamowy został obejrzany przez 85 mln internautów. W rezultacie liczba gospodarstw domowych Millenialsów, które używają produktów McCormick, wzrosła o 2%, a chęć zakupu tych produktów wśród klientów, którzy dotychczas ich nie kupowali, wzrosła o 15%.

Firma po raz trzeci z rzędu znalazła się w czołowej piątce rankingu L2 Digital IQ Index.

Źródło: www.fool.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"