REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Henry Trickey, starszy wiceprezydent ds rozwoju i technologii IT w McDonald’s UK & Ireland

Henry Trickey, starszy wiceprezydent ds rozwoju i technologii IT w McDonald’s UK & Ireland (mat. prasowe)

McDonald's testuje w Londynie nowy format lokalu, w którym możne kupić wyłącznie jedzenie na wynos. Placówka oferuje bardzo ograniczony wybór przekąsek i koncentruje się na szybkiej obsłudze zabieganych mieszkańców i pracowników centrum Londynu, dla których nawet „fast food” staje się zbyt „slow”.

REKLAMA

31 lipca ruszyła na londyńskiej Fleet Street testowa placówka sieci fast-foodów, nazwana McDonald's to Go. W celu maksymalnego przyspieszenia obsługi klientów lokal oferuje zredukowane menu świeżo przygotowywanych przekąsek, takich jak McNuggets, Big Flavour Wraps czy Big Mac. Wkrótce do oferty wprowadzone zostaną także sałatki.

Koncept McDonald’s to Go będzie służył do testowania zróżnicowanych, elastycznie dostosowanych do lokalnych warunków rozwiązań. Najważniejsze zmiany polegają na znacznym zmniejszeniu powierzchni lokali, całkowitej rezygnacji z miejsc siedzących do konsumpcji, a także zmniejszeniu ekranów do samodzielnego zamawiania produktów. Także godziny otwarcia formatu „To Go” będą indywidualnie dostosowywane do potrzeb lokalnych konsumentów.

– To ekscytujące, ale pełne wyzwań czasy na rynku gastronomicznym. Zmieniają się gusty klientów, wkraczają nowe technologie, rośnie konkurencja. Musimy się koncentrować na najważniejszych potrzebach naszych klientów. Dlatego ruszamy z formatem McDonald's to Go. Placówka przy Fleet Street adresowana jest do pracowników miejskich, którzy chcą szybko coś kupić i przekąsić po drodze. Dla nich liczy się głównie czas, dlatego zrezygnowaliśmy z miejsc do konsumpcji i ograniczyliśmy menu wyłącznie do potraw na wynos. Nowy format ma stanowić uzupełnienie oferty, absolutnie nie mamy zamiaru odstępować z dotychczasowych formatów, lokalizowanych na dużych ulicach handlowych czy przy ciągach komunikacyjnych – zapewnia Henry Trickey, starszy wiceprezydent ds rozwoju i technologii IT w McDonald’s UK & Ireland.

McDonald’s to Go to najnowszy etap prowadzonych przez firmę inwestycji, mających na celu adaptację do zmieniającego się rynku gastronomicznego. Od 2015 r. brytyjski oddział sieci i jego franczyzobiorcy zainwestowali ponad pół miliarda funtów w modernizację kuchni w lokalach oraz wdrożenie nowych technologii, które mają zapewnić klientom „ostateczną wygodę” (ultimate convenience) – od ekranów do samodzielnego zamawiania potraw do spożycia przy stoliku w lokalu, przez aplikację My McDonald's, dającą możliwość zamawiania potraw na wynos, aż po usługę dostaw McDelivery.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Maja 2 1 11 dni temu

    A kiedy w Polsce menu bezglutenowe....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony