REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.

PROMOCJE I MARKETING

 

8 maja 2020, 13:09

(mat. prasowe)

W poniedziałek, 4 maja MediaMarkt otworzył wszystkie swoje placówki. Teraz sieć wspiera uruchomienie sklepów stacjonarnych specjalną kampanią pod hasłem: „Super otworzyć się na Was z powrotem!”.

REKLAMAPolska Grupa Rybna - Morex - Makrela - Belka w artykule (18-25.05.2020)

Jednym z elementów kampanii MediaMarkt jest dostępne we wszystkich kanałach online wideo, dzięki któremu klienci mogą zobaczyć, w jaki sposób sieć przygotowała wszystkich swoich pracowników do wielkiego re-otwarcia. Są oni wyposażeni w ochronne przyłbice, przed rozpoczęciem pracy wykonywany jest im pomiar temperatury. Regularnie czyszczą towar ekspozycyjny i powierzchnie narażone na gromadzenie się dużej ilości zanieczyszczeń. Przy stanowiskach kasowych, w serwisach oraz puntach ratalnych bezpieczny kontakt z klientami gwarantują ochronne ekrany z pleksi, a fachowe doradztwo realizowane jest przy zachowaniu stosownego dystansu.

– Nasz główny kanał dystrybucji, sklep stacjonarny, umożliwia nam bezpośredni i niezwykle cenny kontakt z klientem, a tym samym dogłębne poznanie jego potrzeb i zaoferowanie profesjonalnego doradztwa. Najnowszą kampanią chcieliśmy wyrazić dumę z bardzo sprawnego, spełniającego najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa otwarcia wszystkich sklepów. Nie byłoby ono możliwe bez zespołowej pracy całej rodziny MediaMarkt – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

Zgodnie z przyjętą strategią biznesową, oferta MediaMarkt będzie znowu dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży – w blisko 90 sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym, poprzez czat czy infolinię, czynną siedem dni w godzinach 8:00-21:00 oraz na platformie handlowej Allegro.

Towar zamówiony online można odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym sieci, w ponad 20 000 punktach odbioru (Paczkomaty InPost, sklepy Żabka, stacje Orlen, kioski Ruchu, Poczta Polska) oraz w punkcie odbioru osobistego drive-thru, uruchomionym niedawno w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej.

Rozpoczęta 6 maja kampania z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem prowadzona jest w kanałach ATL (w radiu, Internecie, na nośnikach zewnętrznych) i przy wykorzystaniu kanałów social media.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony