REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturnPolska

Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturnPolska (Fot. materiały prasowe)

Po rebrandingu sklepów Saturn na MediaMarkt sieć elektromarketów pracuje nad jakością obsługi. W placówkach pojawiają się nowe rozwiązania, m.in. system jednej kolejki.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

- W ostatnim czasie MediaMarkt wprowadził w swoich sklepach szereg udogodnień dla klientów. Jednym z nich jest połączenie w jednym miejscu kas, informacji, punktu wystawiania faktur, punktu odbioru zamówień internetowych oraz punktu usług ekspresowych. W mniejszych formatach sklepów do Punktów Obsługi Klienta (POK – red.) została przeniesiona również obsługa ratalna. Obecnie nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu – powiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wioletta Batóg, rzecznik sieci MediaMarkt.

Dodała, że integralną częścią tego rozwiązania jest wdrożenie systemu jednej kolejki do kas. – Do tej pory 85% naszych marketów wprowadziło system zintegrowanego POK. Proces wdrażania tego rozwiązania zakończy się w 2019 roku – uściśliła Batóg.

System jednej kolejki funkcjonuje już m.in. w dwóch stołecznych sklepach MediaMarkt (w Markach oraz w Al. Krakowskiej).

Sieć MediaMarkt liczy obecnie 88 sklepów o średniej powierzchni około 2500 mkw. W przyszłym roku ich właściciel, MediaMarktSaturnPolska, zamierza uruchomić 2-4 nowe elektromarkety. Firma zatrudnia w Polsce 4600 pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Instalator 1 4 miesiące temu

    System jednej kolejki ma na celu redukcję obsługi w sklepach. Funkcjonuje to już w kilku sklepach i efekt jest taki, że kolejki się wydłużają....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony