REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
 

13 września 2019, 15:38

(fot. Pixabay)

Metro Cash & Carry, niemiecka sieć samoobsługowych hurtowni dla przedsiębiorców wprowadza na rynek pierwszą internetową platformę B2B.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

Na razie działa wyłącznie na niemieckiej domenie. Jej oferta jest skierowana do klientów działających w branży horeca (hotele, restauracje, catering).

Jak podaje serwis lebensmittelpraxis.de, oprócz produktów nieżywnościowych z własnego asortymentu, około 40 innych partnerów sprzedaje swoje towary za pośrednictwem tego dodatkowego kanału sprzedaży.

Obecnie można wybierać spośród ponad 20 tys. artykułów nieżywnościowych. Po realizacji pilotażu nastąpi stopniowe wdrożenie platformy w innych krajach europejskich.

Za rozwój i obsługę platformy B2B odpowiada spółka Metro Markets, która została założona latem 2018 rok. Jest to spółka w 100% zależna od Metro.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony