REKLAMAPurella Food - miesiąc buraka - baner główny (kwiecień 2018)
Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska

Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska (Circle K Polska)

Obroty stacji po zakończeniu procesu rebrandingu rosną szybciej niż tych, które jeszcze czekają na zmianę - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

REKLAMARTA - belka w artykułach - kwiecień 2018

Od października 2017 r. jest Pan prezesem firmy Circle K Polska. Jak wyglądają Pana priorytety na najbliższe miesiące? Jakie są główne założenia rozwoju polskiego oddziału Circle K?

Najważniejszym zadaniem na najbliższe miesiące pozostaje rebranding naszej sieci stacji paliw. To wielki projekt i spora zmiana dla całej firmy. Musimy pamiętać, że Statoil miał od lat mocno zakorzenioną pozycję i silną markę w Polsce. Circle K jest nową marką, którą dopiero zaczynamy budować. Na rebranding sieci stacji paliw w Polsce (która liczy obecnie ok. 350 stacji – red.) przeznaczymy w sumie kilkadziesiąt milionów złotych.

W pierwszych miesiącach od rozpoczęcia procesu rebrandingu pozyskaliśmy mnóstwo doświadczeń, m.in. w zakresie odbioru naszej marki i widzimy duże zainteresowanie ze strony klientów. Odwiedzają nas także osoby, które do tej pory nie korzystały z naszych usług. Najczęściej odwiedziny te nie są jednorazowe i klienci chętnie do nas powracają. Potwierdzają to wyniki sprzedaży, a także relacje naszych pracowników. Chcemy kontynuować ten proces i dalej umacniać pozycję naszej marki na rynku.

Co jeszcze?

Poza rebrandingiem w 2018 r. będziemy koncentrować się na inwestycjach w nasze sklepy i ich ofertę poprzez poszerzanie wachlarza produktów i wdrażanie nowych rozwiązań. W tej chwili posiadamy bardzo dobrze funkcjonujący kącik kawowy „Simply Great Coffee”, który zamierzamy nadal rozwijać. Ponadto stawiamy na ofertę gastronomiczną i rozwijamy segment myjni. Kluczowym elementem naszej oferty pozostają jednak niezmiennie paliwa. To dzięki nim mamy grono wiernych klientów. Jednym z wyróżników naszej sieci są paliwa zimowe Milesplus diesel arktyczny.

Mówi man, że widzą Państwo pozytywne zmiany m.in. w wynikach stacji. Czy mógłby Pan wskazać, jak bardzo zmieniają się obroty punktów po rebrandingu?

Nie ujawniamy konkretnych liczb. Mogę jednak powiedzieć, że obroty stacji po zakończeniu procesu rebrandingu rosną szybciej niż tych, które jeszcze czekają na zmianę. To pokazuje, że wzrosty wiążą się przede wszystkim z zainteresowaniem klientów nową marką, a nie tylko z korzystną sytuacją rynkową.

Circle K to nowa marka i trzeba ją „osadzić” w głowach klientów. Ludzie mają kłopot z wymówieniem nowej nazwy, zastanawiają się także czy paliwo na stacjach Circle K będzie miało taką samą jakość jak na stacjach Statoil. W jaki sposób chcecie ich przekonać i oswoić z nową marką?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"